poniedziałek, 13 lipca 2015

Born Pretty Store - kolejna przesyłka a w niej...

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać przesyłkę od Born Pretty Store.

Firma kolejny raz zaproponowała mi współpracę, dzięki której mogłam wybrać sobie 4 rzeczy do zdobienia paznokci (zapraszam do działu Nail Art (klik)). Kolejny raz bardzo dziękuję za to wyróżnienie.
  


Zobaczcie co wybrałam:



1. Ćwieki w kolorze srebrnym 100 szt. (w rozmiarze 0,8 mm)
Cena: 2,99 $ (link klik)

2. Kolorowe romby w słoiczku (ozdoby w rozmiarze 2 mm x 4 mm)
Cena: 0,99 $ (link klik)

3. Płytka Qgirl-008 ze wzorkami do zdobień metodą stempelkową  
Cena: 2,99 $ (link klik)


4. Karuzelę z cyrkoniami 12 wzorów łącznie 250 szt.
Cena: 3,99 $ (link klik)


Jak widzicie i tym razem ceny po przeliczeniu są bardzo korzystne. 

Który z powyższych przedmiotów najbardziej Wam się podoba? Zdradzę Wam, że w swoim wczorajszym manicure wykorzystałam kolorowe romby i efekt jest po prostu świetny. Niby nic, a tak wiele zmienia. Mam nadzieję, że w najbliższych dniach uda mi się pokazać Wam w jaki sposób wykonałam zdobienie.

Również i tym razem zachęcam Was do skorzystania z poniższej zniżki:


Lubicie urozmaicony manicure?


11 komentarzy:

  1. Płytka średnio mi się podoba, ale pewnie zmienię zdanie jak zobaczę mani wykonany z jej użyciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałam się na nią właśnie po zobaczeniu zdjęć :) za jakiś czas i moje pojawią się na blogu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tą metodę zdobienia paznokci :)

      Usuń
  3. Ja też czekam na paczuszkę od nich, nabrałam trochę sztucznych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne ozdoby. fajna przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę na te cuda i zazdroszczę cierpliwości w naklejaniu tego wszystkiego i stemplowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...