niedziela, 10 maja 2015

Rossmann promocja -49% na tusze, kredki, cienie i eyelinery do oczu

Witajcie, dzisiaj pokażę Wam co udało mi się kupić na promocji Rossmanna -49% na tusze, kredki, cienie i eyelinery do oczu.

 

1. Miss Sporty, Kredka mini do linii wodnej | cena w promocji 4,58 zł (stała cena 8,99 zł)
2. Miss Sporty, Kredka do oczu Kohl kajal | cena w promocji 4,90 zł (stała cena 9,59 zł)


3. Miss Sporty, Flamaster do oczu Cat’s Eyes liner - czarny | cena w promocji 7,90 zł (stała cena 15,49 zł)


4. Lovely, Konturówka do oczu z temperówką - czarna | cena w promocji 2,39 zł (stała cena 4,69 zł)
5. Lovely, Konturówka do oczu z temperówką – niebieska | cena w promocji 2,39 zł (stała cena 4,69 zł)

6. Miss Sporty, Tusz do rzęs Fabulous Lash | cena w promocji 5,85 zł (stała cena 11,49 zł)
7. Wibo, Tusz do rzęs Growing Lashes | cena w promocji 4,94 zł (stała cena 9,69 zł)

8. Wibo, Eyeliner Deep Black | cena w promocji 3,77 zł (stała cena 7,39 zł)

I tym razem postawiłam na tanie produkty. Ciekawa bardzo jestem jak sprawdzą się tusze do rzęs, które kupiłam. Czytałam o nich wiele dobrego, słyszałam również opinie, że są lepsze od osławionego tuszu od Lovely (recenzja - klik). Jeśli chodzi o pozostałe produkty, to znane mi są jedynie kredki (nr 4 i nr 5). Z czarną miałam do czynienia już kilka razy i po prostu ją uwielbiam! Niebieską kupiłam pierwszy raz. Pozostałe produkty czekają jeszcze na testy i moją opinię. 


Używałyście któregoś z powyższych produktów?

12 komentarzy:

  1. Tusz z Wibo daje cudowne efekty, ale niestety - jakość jest słaba ;/ Bardzo się kruszy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obawiam się tej jakości...

      Usuń
  2. uwielbiam tą zieloną mascarę z Wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nad tą mascarą w zielonym opakowaniu również się zastanawiałam, jednak kupiłam tą w żółtym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się szybko wszystko przetestować i dodać recenzje :)

      Usuń
  5. ja nic z tych rzeczy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, to teraz czekam, jak się u Ciebie sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę z nich zadowolona!

      Usuń
  7. fajne kredki, nie miałam jeszcze żadnego tuszu wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też pierwszy raz będę miała okazję testować ich produkt do rzęs :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...