wtorek, 5 maja 2015

Rossmann promocja -49% na podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory - czyli co udało mi się kupić

Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym pokażę Wam co udało mi się kupić na promocji Rossmanna -49% na podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory do twarzy.



Jak widzicie ograniczyłam się do niedrogich produktów, a w cenach promocyjnych ich koszt był praktycznie znikomy.

Korektor od Eveline już kiedyś miałam i muszę przyznać, że bardzo przypadł mi do gustu. Pozostałe produkty wpadły pierwszy raz w moje ręce.


1. Eveline, Korektor 2w1 kryjąco-rozświetlający | cena w promocji 6,62 zł (stała cena 12,99 zł)
2. Miss Sporty, Korektor z witaminą E i C| cena w promocji 5,76 zł (stała cena 11,29 zł)

3. Lovely, Podkład rozświetlający we fluidzie | cena w promocji 4,84 zł (stała cena 9,49 zł)

4. Miss Sporty, Podkład wielofunkcyjny Multi-Action | cena w promocji 8,15 zł (stała cena 15,99 zł)

Pamiętajcie, że jutro zaczyna się promocja -49% na szminki, kredki, lakiery i odżywki do paznokci!


A Wam dużo udało się kupić na ostatnich promocjach Rossmanna?

9 komentarzy:

  1. Wybrałam ten sam korektor tylko z tą różnicą, że nie miałam z nim wcześniej do czynienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  2. Chętnie poczytam, jak sprawdził się korektor Eveline oraz podkład Lovely

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych produktów, aż jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brr, jak widzę Art Scenic od Eveline to mnie przechodzą dreszcze, miałam podkład z tej serii i była to istna tragedia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładu nie miałam okazji używać, ale korektor naprawdę bardzo lubię :)

      Usuń
  5. wybieram się w piątek na lakiery, może coś jeszcze upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korektor z Eveline jest rzeczywiście dobry jeśli chodzi o rozświetlenie, ale w moim przypadku słabo kryje cienie pod oczami:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...