wtorek, 19 maja 2015

Rossmann -49% na lakiery do paznokci, szminki i kredki do ust, czyli co udało mi się kupić

Witajcie, dzisiaj mam dla Was zaległy post z jednej z ostatnich promocji Rossmanna -49% na lakiery do paznokci, szminki oraz kredki do ust.


Od samego początku wiedziałam, że chcę zaopatrzyć się w kilka lakierów. Pozostałe produkty nie bardzo mnie ciekawiły, jednak w koszyku znalazł się jeden kosmetyk do ust.



Zobaczcie co udało mi się kupić:


1. Sally Hansen, Lakier do paznokci Miracle Gel nr 210 | cena w promocji 17, 34 zł (stała cena 33,99 zł)
2. Sally Hansen, Lakier do paznokci Miracle Gel nr 240 | cena w promocji 17, 34 zł (stała cena 33,99 zł)
3. Wibo, Lakier do paznokci Extreme Nails nr 34 | cena w promocji 3,05 zł (stała cena 5,99 zł)
4. Wibo, Lakier do paznokci 1 Coat Manicure nr 6 | cena w promocji 3,15 zł (stała cena 6,19 zł)
5. Miss Sporty, Baza ułatwiająca zdejmowanie lakieru Peel Off | cena w promocji 4,33 zł (stała cena 8,49 zł)
6. Lovely, Piaskowy lakier do paznokci Baltic Sand nr 6 | cena w promocji 4,38 zł (stała cena 8,59 zł)
7. Lovely, Lakier do paznokci Classic nr 85 | cena w promocji 2,90 zł (stała cena 5,69 zł)
8. Sally Hansen, Lakier do paznokci Xtreme Wear nr 178 | cena w promocji 7, 65 zł (stała cena 14,99 zł)
  




9. Wibo, Lakier do paznokci 1 Coat Manicure nr 11 | cena w promocji 3,15 zł (stała cena 6,19 zł)
10. Sally Hansen, Lakier do paznokci Xtreme Wear nr 178 | cena w promocji 7, 65 zł (stała cena 14,99 zł)
11. Wibo, Lakier do paznokci Hello Summer nr 7 | cena w promocji 3,05 zł (stała cena 5,99 zł)
12. Lovely, Lakier do paznokci Classic nr 34 | cena w promocji 2,90 zł (stała cena 5,69 zł)
13. Lovely, Żelowy tint do ust nr 3 | cena w promocji 4,07 zł (stała cena 7,99 zł)

W większości postawiłam na lakiery czarne i do czerni zbliżone, ponieważ chciałabym przetestować je w zdobieniu paznokci pod kątem metody stempelkowej i zobaczyć jak się sprawdzą w tej roli.

Cieszę się, że udało mi się kupić lakiery żelowe Sally Hansen, ponieważ bardzo chciałam je przetestować, a ich regularna cena skutecznie mnie do tego zniechęcała. Jednak już teraz mogę Wam zdradzić, że lakiery są jej warte! Żałuję bardzo, że w naszych Rossmannach ich kolorystyka jest tak znikoma. Zdecydowanie wolę bardziej wyraziste kolory, a w sklepie do wyboru mamy jedynie pastelowe odcienie.

Jak już wcześniej wspominałam, prócz lakierów kupiłam również jeden produkt do ust, czyli żelowy błyszczyk do ust, tint od Lovely w kolorze różowym. Z produktem nie miałam wcześniej do czynienia, ale nie ukrywam, że jego cena zdecydowała o tym, że w ostatniej chwili wpadł do koszyka. 

Czy powyższe produkty się sprawdzą? Zobaczymy :)

A jak wyglądały Wasze zakupy podczas tej promocji?

19 komentarzy:

  1. Lakier z SH Miracle Gel nr 210 i ten żółcioszek z Wibo od razu przykuły moją uwagę. Konkretne lakierowe zakupy :D Na bazę peel off również się skusiłam :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Wibo to bardziej limonkowy jest :). Sama jestem jak się u mnie sprawdzi baza, jeszcze nie miałam okazji jej używać, a przyznam, że jeśli chodzi o piaskowe i brokatowe lakiery byłaby moim wybawieniem :)

      Usuń
  2. ile cudnych kolorków :D
    Te lakiery żelowe od SH są super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opinią o lakierach SH jak najbardziej się zgadzam!

      Usuń
  3. uwielbiam lakiery z Rossmanna: duży wybór i fajne promocje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, Wibo i Lovely, szczególnie ze względu na ich cenę są warte uwagi :).

      Usuń
  4. Ja w końcu nic nie kupiłam w tej promocji, aż sama nie mogę w to uwierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko na szczęście mam, kilka produktów do ust by mi się przydało ale zanosi się na to, że przez 20, nie wyjdę z pracy więc do rossmanna też nie pojadę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrót, do ust mi nie potrzeba, ale lakierów nigdy za wiele ;)

      Usuń
  6. spora kolekcja. Również mam ten piaskowy z Lovely. Całkiem ładnie wygląda, tylko beznadziejnie się zmywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo nie lubię zmywania tych lakierów, ale właśnie z tego względu kupiłam bazę ułatwiającą zdejmowanie lakieru :)

      Usuń
  7. Ja nic nie kupiłam, teraz żałuje tyle fajnych lakierów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz musisz polować na kolejną promocję :)

      Usuń
  8. Ja nie kupiłam ani jednego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja skusiłam się na zestaw Sally hansen Miracle Gel i pudrowy róż z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten mietowy SH mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...