poniedziałek, 25 maja 2015

Płytka ze wzorkami do zdobienia paznokci BP-39 od Born Pretty Store

Witajcie, dzisiaj przedstawię Wam ostatnią z 3 blaszek do zdobienia paznokci metodą stempelkową, którą otrzymałam w ramach współpracy z BornPrettyStore (klik). Firmie BPS bardzo dziękuję za wyróżnienie. 


Płytka, którą dzisiaj opiszę to BP-39. Znajdziecie ją w dziale NAIL ART pod linkiem: 

http://www.bornprettystore.com/punk-style-skull-patterns-nail-stamping-template-image-plate-born-pretty-bp39-p-18782.html

Płytka z zabezpieczającą folią
Jest to najtańsza z opisywanych przeze mnie płytek. Jej koszt to zaledwie 0,99$ czyli w przeliczeniu niecałe 4 zł.
Płytka oferuje 4 wzory przeznaczone do zakrycia całych paznokci oraz 3, a właściwie 4 detale. W tym produkcie najbardziej przypadły mi do gustu czaszki, ponieważ bardzo lubię ten motyw. Pozostałe, pełniejsze wzory również są w moim typie, dla detali nie mam jednak pomysłów.


Początkowo myślałam, że wzory na płytce są zbyt szczegółowe i ciężko będzie je odbić. Myliłam się, ponieważ każdy z dostępnych wzorów odbija się bez problemu. Nawet najmniejsze detale takie jak napisy są świetnie widoczne na paznokciach.


Tak naprawdę mogę szczerze przyznać, że każda z otrzymanych od BPS płytek jest świetna! Jeśli chcecie sprawić sobie płytki, z którymi współpraca będzie bezproblemowa to z czystym sumieniem mogę polecić Wam właśnie te.

Mam jeszcze dla Was zniżkę. Jeśli powyższy produkt Was zainteresował, zachęcam do skorzystania ze zniżki 10% (promocją nie są objęte produkty przecenione). Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31.
 


Przyznajcie, która płytka najbardziej przypadła Wam do gustu: 
BP-21, BP-39 czy BP-42?  

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na oryginalne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stemple dają niezwykłe efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze w koncu zkaupic stempelki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam kiedyś tworzyć ze stempelkami ale jakoś nie chciało mi się nic ldbić. Czy potrzeba do tego specjalny lakier? Ja robiłam zwykłym może dlatego nie wyszło.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam kiedyś tworzyć ze stempelkami ale jakoś nie chciało mi się nic ldbić. Czy potrzeba do tego specjalny lakier? Ja robiłam zwykłym może dlatego nie wyszło.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te trupie czachy są świetne:D

    OdpowiedzUsuń
  7. matko boska kosmetyczno!;p przepięknie wyglądają te wzorki *_*

    Pozdrawiam ~ BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. no czachy wyglądają mega ♥ w ogóle fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja dawno robiłam stemple na pazurkach :) Twoje wyszły cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płytka w sam raz dla mnie. To, co wyczarowałaś na pazurkach, jest naprawdę bardzo ładne, niby jeden stempel a nadaje wyrazistości pazurkom. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie tylko podziwiam na blogach, ale w końcu i ja muszę sobie sprawić jakąś płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie bardzo kusi metoda stempelkowa dlatego zamówiłam sobie dziś kilka jednak z innego sklepu zagranicznego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...