wtorek, 12 maja 2015

Płytka ze wzorkami do zdobienia paznokci BP-42 od Born Pretty Store

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję blaszki o numerze BP-42, którą dostałam w ramach współpracy z Born Pretty Store (klik).

Powyższą płytkę znajdziecie w dziale NAIL ART pod linkiem:


Tak jak w przypadku płytki BP-21 (recenzja-klik) i ta kosztuje niewiele. Możecie kupić ją za 2.99$, czyli ok. 11 zł.

Płytka BP-42 składa się z 4 wzorów: kwiatuszków, prostokątów, pozaczepianych ogniw (macie pomysł jak to inaczej nazwać?) i znaków przypominających hieroglify. Przyznam, że moim ulubionym wzorem są kwiatki, ale pozostałe kształty również bardzo mi się podobają.


Dużym plusem płytki jest idealne wyżłobienie wzorów, dzięki czemu bardzo dobrze odbijają się na paznokciach. Niestety z doświadczenia wiem, że nie z każdą płytką tak dobrze się współpracuje.




Jeśli powyższy produkt Was zainteresował, zachęcam do skorzystania ze zniżki 10% (promocją nie są objęte produkty przecenione). Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31.



Który z 4 wzorków blaszki najbardziej Wam się podoba?

7 komentarzy:

  1. nie widziałam wcześniej podobnej płytki i wzorów, ale i tak bardzo mi się podoba :) szkoda tylko że moje paznokcie nadal nie nadają się do malowania :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten kwadracikowy wzór. Tej płytki akurat nie mam, aż żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te wzorki, a mogę zapytać, jakiego lakieru używasz do stempli?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...