czwartek, 21 maja 2015

Majowe pudełko ShinyBox Kobiecy Szyk by Venezia

Witajcie, dzisiaj podzielę się z Wami odczuciami dotyczącymi majowego pudełka ShinyBox Kobiecy Szyk by ShinyBox i Venezia.

Tym razem składając zamówienie skusiłam się na pakiet 3 pudełek. Ostatnio ShinyBox bardzo pozytywnie mnie zaskakiwał, a z racji na dodatkowy kosmetyk dla zamówień pakietowych, postanowiłam zamówić z góry 3 pudełka. Pierwszym z nich jest właśnie opisywane przeze mnie box. 


W pudełku znalazło się standardowo łącznie 7 produktów, 4 produkty pełnowymiarowe, jedna miniatura, lusterko od firmy Venezia oraz gratis od firmy Barwa.


Tak jak wcześniej już wspomniałam, dla osób zamawiających pakiet dodatkowo dołożony został jeden kosmetyk - peelengujący żel pod prysznic od Dove. Osoby, które mają subskrypcję dostały jedwab w sprayu do stóp lub antyperspirant w tabletkach.



O kremie nawilżającym z Oceosomami od Thalion oraz o balsamie do ciała wzmacniającym naczynka z Beauty Naturalis jeszcze nie słyszałam. Ciekawa jestem szczególnie miniaturki kremu do twarzy, mam nadzieję, że cena w tym przypadku nie jest wygórowana i produkt faktycznie nawilża i odżywia skórę.  

Jeśli chodzi o naturalną gąbkę Konjac od Yasumi, to trafiła mi się wersja naturalna ”Pure”. O gąbce tej słyszał już chyba każdy. Szczerze Wam przyznam, że myślałam, że jest ona większa.


W pudełku znalazł się lakier do paznokci. Bardzo się cieszę, że trafiłam na tak piękny odcień czerwieni. Kolor, który otrzymałam nosi nazwę „Parlez-vous francais?”.

Prócz lakieru, z kosmetyków których kolor między poszczególnymi pudełkami mógł być różny, znalazła się pomadka od Marizy. Tutaj również się nie zawiodłam. Produkt dostałam w kolorze nr 03, czyli w cukierkowym różu, a taki na ustach bardzo lubię.  
  

Do boxa dodany został również gratis. W moim przypadku jest to peeling siarkowy drobnoziarnisty. Znalazłam również obiecany prezent od firmy Venezia, czyli lusterko.

Majowy Box „Kobiecy Szyk”, szczególnie ze względu na kolory, które w nim znalazłam, uważam za udane pudełko. Mam nadzieję, że kolejne odsłony będą również udane.

A Wy macie już swoje majowe pudełko ShinyBox Kobiecy Szyk?

17 komentarzy:

  1. opinie są różne, jednym się podoba, drugim nie, niektóre pudełka poprzychodziły uszkodzone, z połamanymi pomadkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, czasami tak się dzieje, ale z tego co wiem to ekipa ShinyBox wymienia uszkodzone produkty :)

      Usuń
  2. Świetne kosmetyki :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem majowe pudełko jest BEZNADZIEJNE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie pudełko nie zachwyciło, ale nie jest złe :) Gąbki jestem bardzo ciekawa, a lakier ma naprawdę przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze czekam na moje pudełko,ale cieszę się, żew kkońcu jest coś z kolorówki
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo dla samego kremu do twarzy warto kupić ten box, zawartość mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ciekawa jestem co to za cudo :)

      Usuń
  7. Moim zdaniem bardzo udany box :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gąbka Konjac podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się zawartość i juz od ponad roku nie kupuję :P Teraz kuszą mnie pudełka z kosmetykami naturalnymi od "Naturalnie z pudełka". Witam łodziankę tak w ogóle :) Ja też z Łodzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...