sobota, 16 maja 2015

Korektor do brwi 4w1 z keratyną Delia Cosmetics

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję korektora do brwi 4 w 1 firmy Delia Cosmetics. Produkt kupiłam w Rossmannie w promocji za ok. 3 zł / 10 ml. Regularna cena kosmetyku to ok. 10 zł. Kolor jaki posiadam to brąz.


Ze strony producenta:
Żelowa konsystencja i trójkątna szczoteczka zapewniają precyzyjny makijaż, a zawarta w korektorze keratyna pielęgnuje brwi, wzmacnia je i wygładza.

Korektor:
- Doskonale stylizuje brwi, jednocześnie je rozczesując
- Optycznie wypełnia ubytki brwi
- Przyciemnia i nabłyszcza, podkreślając makijaż oka
- Nie barwi skóry, daje naturalny efekt
- Oczyszcza brwi z nadmiaru fluidu i pudru
- Wzmacnia i wygładza, dzięki nowoczesnej formule bogatej w keratynę
- Brązowy kolor idealny dla osób o jasnych włosach
- Świetna alternatywna dla trwałej koloryzacji brwi

Skład:

Moim zdaniem:
Korektor kupiłam skuszona jego ceną promocyjną. Szczerze mówiąc wolałabym produkt w kolorze czarnym, ale z racji, że nie był dostępny do koszyka wpadła wersja brązowa.
 

Opakowanie specyfiku przypomina tusz do rzęs, ponieważ plastikowa buteleczka mieści w sobie szczoteczkę, typową dla tego typu produktów.  

Specyfik posiada rzadką konsystencję, ale na szczęście nie spływa ze szczoteczki.  

Jeśli chodzi o zapach, to bardzo ciężko mi go określić. Na pewno nie mogę powiedzieć, że jest brzydki, jednak jest na tyle dziwny, że cieszę się, że po aplikacji jego woń szybko znika.

Produkt jest bardzo delikatnie napigmentowany. Jak możecie zauważyć na poniższym zdjęciu, nałożony na skórę barwi ją jedynie delikatnie, tak samo jest z brwiami. Dla osób, które mają jasne brwi, a chcą je mocno przyciemnić produkt nie do końca się sprawdzi. W tym przypadku warto skorzystać najpierw z ciemnego cienia bądź kredki do oczu i dopiero w drugiej kolejności użyć korektora. Na pewno dużą zaletą jest tu fakt, że żelem nie zrobimy sobie krzywdy i nie osiągniemy przerysowanego efektu.
 
Dużą zaletą kosmetyku jest to, że bardzo dobrze rozczesuje brwi i utrzymuje je na miejscu przez cały dzień.

Przyznam Wam, że przy pierwszej aplikacji trochę się przestraszyłam, ponieważ korektor pozostawił brwi błyszczące. Na szczęście efekt ten szybko zniknął. Co ciekawe dopiero później zorientowałam się, że jedną z zapewnień producenta, która została wymieniona na opakowaniu jest nabłyszczenie. Nigdy bym nie pomyślała, że ucieszę się z racji tego, że obietnica nie została spełniona.


Ciężko jest mi się wypowiedzieć co do wzmocnienia i wygładzenia brwi. Jeśli chodzi o wygładzenie, to kompletnie nie wiem co miał na myśli producent. Tak naprawdę ciężko mi ocenić, czy kosmetyk wpłynął w jakiś sposób na kondycję moich brwi. Nigdy nie miałam z nimi problemu i nie zauważyłam aby coś się zmieniło. W kwestii wzmocnienia mogę napisać jeszcze, że keratyna niestety nie jest wysoko w składzie.

Podsumowując, mimo słabego przyciemnienia kosmetyk przypadł mi do gustu, ponieważ w połączeniu z czarną kredką uzyskałam zadowalający mnie efekt, który utrzymuje się cały dzień.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Dobrze rozczesuje
+ Utrwala
+ Brak nabłyszczenia
+ Trwałość
+ Opakowanie
+ Cena (również regularna)


Minusy:
- Słabe przyciemnienie

Jak u Was wygląda codzienny makijaż brwi?

13 komentarzy:

  1. Ciekawy, właśnie szukam czegoś delikatnego do brwi to może się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie przyciemnia włosków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyciemnienie jest, jednak nie jest ono aż tak mocne :)

      Usuń
  3. To chyba byłby produkt dobry dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy takiego kosmetyku. Ja używam tylko kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki ci naturo, że z brwiami (oprócz regulacji) nic nie muszę robić :) Szlag by mnie trafił jakbym jeszcze te musiała malować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na chwilę obecną używam żelu z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nie nabłyszcza :D Ciekawe czy jest ktoś kto chciałby mieć brwiowy błysk :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od jakiegoś czasu nie maluję brwi bo mam zrobioną hennę :) a tak to podkreślam je kredką, rzadziej cieniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo słabego przyciemnienia bardzo ciekawy produkt. Można byłoby pomalować brwi cieniem i na to nałożyć ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie żele ;) Póki co mam z Wibo i jestem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...