wtorek, 28 kwietnia 2015

Płytka ze wzorkami do zdobienia paznokci BP-21 od Born Pretty Store

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję jednej z płytek ze wzorkami, którą otrzymałam do testów w ramach współpracy z Born Pretty Store (klik).
Płytka, którą dziś Wam przedstawię to BP-21. Produkt znajdziecie w dziale "nailart”, a dokładniej pod linkiem:

http://www.bornprettystore.com/mixed-patterns-nail-stamp-template- image-plate-born-pretty-bp21-p-17266.html

Koszt płytki jest niewielki, to jedyne 2.39$, czyli ok. 9 zł.
Płytka BP-21 składa się z 4 wzorów. Do wyboru mamy: kółka, paseczki, fale i esy floresy :). Szczerze przyznam, że na początku do gustu przypadły mi najbardziej te ostatnie, jednak na paznokciach najbardziej podobają mi się kółeczka.
Przed przystąpieniem do zdobienia musimy pamiętać, aby z płytki zerwać folię. Po jej usunięciu naszym oczom ukaże się już nie niebieska, a srebrna powierzchnia.





Jeśli zastanawiacie się czy odbijanie wzorów z tej płytki jest proste, to musicie uwierzyć mi na słowo, że z tą płytką jest to naprawdę łatwe! Wzory są bardzo dobrze wyżłobione, dzięki czemu cały kształt idealnie odbija się na stempelku. 

Myślę, że dużą zasługą tego jest również sam stempelek, który również znalazł się w paczce od Born Pretty Store (recenzja – klik).


Jeśli powyższy produkt Was zainteresował, zachęcam Was do skorzystania ze zniżki 10% (promocją nie są objęte produkty przecenione). Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31

Pamiętajcie, że zamawiając w sklepie Born Pretty nie płacimy za wysyłkę.

Jaką metodą najchętniej ozdabiacie paznokcie?
Lubicie zdobienia stempelkami?

8 komentarzy:

  1. Super ;) Też mam takiego palca do ćwiczeń ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze a ja ciągle nie umiem się nauczyć stempelkować xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham stempelki ;)
    Twoje wyszły prześlicznie! Piękna jest ta płytka, moją uwagę przykuly paseczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooooł jak super to wygląda :o ja muszę sobie kupić stempelek z wzorkiem '&', żeby malować na każdym paznokciu i brać udział w uświadamiającej akcji fundacji DKMS :) Słyszałaś może o tym?

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne wzorki, rzadko maluję paznokcie i nie mam żadnych dodatków do ich zdobienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...