wtorek, 21 kwietnia 2015

Paczka od Born Pretty Store - współpraca

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam m pokazać co dostałam w ramach współpracy zaproponowanej mi przez internetowy sklep Born Pretty Store (klik)  Bardzo dziękuję za to wyróżnienie :). 
Zaproszona do współpracy mogłam wybrać sobie 3-4 produkty z nowości z działu nail art (klik), które łącznie nie przekroczą kwoty 10$. 

Zobaczcie co znalazło się w paczce: 


Muszę przyznać, że stempel jest po prostu genialny. Do tej pory używałam jedynie okrągłych stempelków, z którymi miałam dość spory problem w kwestii ich dopasowania do paznokcia przy odbijaniu wzorów. W przypadku powyższego zestawu ten problem już nie występuje! Stempelek jest prostokątny, dzięki czemu idealnie dołożymy go do brzegu paznokcia, nie martwiąc się przy tym, że wzór nierówno się odbije. 
Stempelek świetnie odbija wzory z płytek i równie świetnie przenosi je na paznokcie. Nawet najmniejsze detale są idealnie odbite. Dodatkowym atutem stempelka jest to, że gumkę możemy bez problemu wyczyścić, ponieważ da się ją wyjąć z obudowy. 


Krótko mówiąc jest to mój hit, bez którego teraz nie wyobrażam sobie odbijania wzorków.
Jeśli chodzi o zdzierak, to przyznaję, że nie jest zły, jednak lakier zdecydowanie wolę ścierać za pomocą starej karty kredytowej. Dla mnie zdzieraki tego typu są po prostu za małe i niewygodnie mi się je trzyma. Jeśli jednak ich wielkość Wam nie przeszkadza, to ten na pewno sprawdzi się w 100%. 


Prócz zestawu "stempelek + zdrapka" w moje ręce wpadły również 3 płytki ze wzorami do odbijania. Każda z blaszek zabezpieczona jest niebieską folią, dzięki czemu po jej oderwaniu mamy idealną gładką płytkę bez żadnych zarysowań. 


Modele, które wybrałam to:


Na blaszce BP-21 do wyboru mamy 4 wzory.

Na blaszce BP-42 również mamy do wyboru 4 wzory.

Blaszka BP-39 oferuje nam aż 9 wzorów do wyboru.

Na recenzje płytek będziecie musiały trochę poczekać, ale obiecuję, że dodam je w najbliższym czasie.

Jeśli zainteresowały Was powyższe produkty, zapraszam Was na stronę Born Pretty Store, gdzie znajdziecie tysiące wspaniałości! Zachęcam Was również do skorzystania z poniższej zniżki 10% (promocją nie są objęte produkty przecenione). Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31. Co ważne, zamawiając za pośrednictwem Born Pretty Store nie płacimy za przesyłkę!  

Wpadło Wam coś w oko z oferty sklepu Born Pretty? 

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne blaszki ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne płytki, mają bardzo ładne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wzorki na płytkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę uśmiech na twarzy mojej siostry gdybym pokazała jej płytkę z wzorami czaszek :D bardzo lubi takie motywy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...