środa, 8 kwietnia 2015

Nowości kosmetyczne ostatnich tygodni, czyli kosmetyczny haul nr 13

Witajcie, dzisiaj chciałam pokazać Wam moje nowości z kilku ostatnich tygodni. Zakupy obejmują drogerie Rossmann, Super-Pharm, Sekret Urody, Marysieńka, a także sklepy Clarie’s, Tk Maxx oraz Yves Rocher, Carrefour, Auchan.


Moje nowości:

1. Bioelixire, Argan Oil szampon do włosów | Rossmann cena promocyjna 9,99 zł
2. Joanna, Naturia - peeling myjący z gruszką | Super-Pharm cena promocyjna 3,49 zł
3. Pantene PRO-V, Naturia Intensywna regeneracja – odżywka do włosów | Auchan cena ok. 10 zł
4. Essence, Cookies & Cream – rozświetlające kuleczki nr 01 One Sweet Day | Rossmann cena 13,99 zł
5. Bourjois, Żel pod prysznic | Super-Pharm cena promocyjna 13,99 zł (+ produkt nr 6)
6. Bourjois, Płyn micelarny | Super-Pharm cena promocyjna (patrz wyżej)
7. Pür Minerals, Minerały w kompakcie 4 w 1 | Tk Maxx cena promocyjna 12 zł (cena regularna ok. 10 $)
8. Bielenda, Laser Xtreme – płyn micelarny | Rossmann cena promocyjna 7,99 zł
9. Pür Minerals, Podkład korygujący | Tk Maxx cena promocyjna 10 zł
10. Yves Rocher, Pur Bleuet płyn do demakijażu oczu | Yves Rocher cena promocyjna 16,90 zł (recenzja)
11. Clarie’s, Liquid Metal – lakier metaliczny | Clarie’s cena promocyjna 10 zł (cena regularna 27,90 zł)
12. Sylveco, Krem brzozowo-rokitnikowy z betuliną | Drogeria Marysieńka cena ok. 28 zł
13. Clarie’s, Lakier do paznokci | Clarie’s cena promocyjna 2 szt. za 10 zł (cena regularna 13,90 zł / szt.)
14. Clarie’s, Lakier do paznokci | Clarie’s cena promocyjna 2 szt. za 10 zł (cena regularna 11,90 zł / szt.)
15. Carrefour, Regenerujący zmywacz do paznokci z ekstraktem z dzikiej róży | Carrefour cena ok. 4 zł
16. Dr Scheller, Krem z czarną porzeczką i olejem marula | Tk Maxx cena 16 zł (cena regularna ok. 25 $)
17. Bell, HYPOAllergenic baza pod makijaż neutralizująca zaczerwienienia | Rossmann cena 22,90 zł
18. La Marin Sea Cosmetics, Krem z solą morską i algami | Tk Maxx cena 15 zł (cena regularna 16 €)
19. Rival de Loop, Hydro żel nawilżający | Rossmann cena promocyjna 8,99 zł (cena regularna 11,99 zł)
20. Rimmel, Lasting Finish kolor Ivory | Rossmann cena promocyjna 30,99 zł (cena regularna ok. 39 zł)
21. Bourjois, 123 Perfect podkład ujednolicający, kolor Vanilla nr 52 | Super-Pharm cena 50,99 zł
22. Max Factor, Colour Adapt, kolor nr 45 | Super-Pharm 1+1 podkład za grosz (cena regularna ok. 49 zł)
23. Maybelline, Affinitone | Rossmann cena promocyjna 18,99 zł (cena regularna 27,29 zł)
24. Yves Rocher, Mleczko do ciała Zielona herbata | Yves Rocher cena promocyjna 17,90 zł
25. Yves Rocher, Żel pod prysznic Zielona herbata | Yves Rocher cena promocyjna 13,90 zł
26. Yves Rocher, Mleczko do ciała Bez | Yves Rocher cena promocyjna 17,90 zł
27. Yves Rocher, Żel pod prysznic Bez | Yves Rocher cena promocyjna 13,90 zł
28. Yves Rocher, Mleczko do ciała Konwalia | Yves Rocher cena promocyjna 17,90 zł
29. Yves Rocher, Żel pod prysznic Konwalia | Yves Rocher cena promocyjna 13,90 zł

Używałyście już któregoś z powyższych kosmetyków? 
Co najbardziej Was ciekawi? 

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To zdobycze kilku ładnych tygodni, dlatego tyle tego się uzbierało :)

      Usuń
  2. Kurcze strasznie mało kojarzę produkty, które prezentujesz :( Z drugiej strony ciesze się, że nie tylko mnie ogarnia szał zakupów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niektórymi mam do czynienia pierwszy raz i również wcześniej ich nie kojarzyłam :). Za jakiś czas zapraszam na ich recenzje!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ostatnio moja cera płata figle i nie współpracuje dobrze z podkładami, dlatego testuję co mogę :)

      Usuń
  4. Ojeje ile nowości. Same wspaniałości.

    Ps. Ładny i interesujący blog. Oczywiście zostaję tu na dłużej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielona herbata z YR od dawna za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu, nie skomentuje dalej :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne lakiery, lubię peelingi joanny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja też bardzo lubię te peelingi! A lakiery mam nadzieję, że się sprawdzą :)

      Usuń
  8. Jakie duże denko!:)
    Widzę tu mój jeden z ulubionych podkładów Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie denko tylko produkty, które mi przybyły przez kilka ostatnich tygodni :)

      Usuń
  9. Wow, ile rzeczy! Ten micel z Bourjois jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam właśnie wiele dobrego o nim, dlatego się skusiłam :).

      Usuń
  10. O mamusiu ile dobroci! Podziel się kobietko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ale się uzbierało :)
    miałam podkład 123 ale u meni średnio się spisał... dość często tworzył maskę i bardzo musiałam na niego uważać :( w dodatku bardzo lubił przesuszać cerę i podkreślać moje pory - oby u Ciebie spisał się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...