środa, 22 kwietnia 2015

Kwietniowe pudełko ShinyBox i Vitalia - wiosenna metamorfoza

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję kwietniowego pudełka ShinyBox & Vitalia.
Pudełko zapowiadało się wyśmienicie, 5 pełnowymiarowych produktów, a do tego gratis od Vitalia.pl. Na gratis szczerze mówiąc zębów nie ostrzyłam, ponieważ należę do mniejszości, która woli przybierać na wadze niż pozbywać się kilogramów, jednak na pozostałe produkty liczyłam bardzo.
W wiosennym ShinyBoxie znalazłam:


Zawartość pudełka do samego końca była dla mnie tajemnicą. Dzień przed otrzymaniem przesyłki powstrzymywałam się od buszowania po blogach i czytania co jest w środku. Cieszę się, że udało mi się wytrwać i była to dla mnie niespodzianka.  

Przyznam, że w pierwszej chwili nie byłam zachwycona zawartością. Znowu cień do powiek, Dove... pomyślałam. Jednak po chwili doszłam do wniosku, że produkty z kwietniowego ShinyBoxa wcale nie są takie złe. Przecież żel pod prysznic zawsze się przyda, a cień tak szybko się nie popsuje. Do tego ucieszyłam się, że w pudełku znalazły się również kosmetyki do twarzy, ponieważ u mnie ich nigdy za wiele!

Bardzo ciekawa jestem jak sprawdzi się kamuflaż Glazel. Miałyście okazję go testować?


Prezentem od portalu Vitalia.pl okazał się plan diety i program treningowy on-line na 7 dni. Jako gratis dołączone zostało opakowanie deseru wspomagającego odchudzanie. Obie rzeczy trafią do mojej mamy. 

W pudełku były również 2 próbki:

- Szamponu przeciw wypadaniu włosów firmy BIOXSINE 
- Kremu do twarzy na dzień firmy BIOLAVEN

Dodatkowo, dla pierwszych 1000 osób ShinyBox przygotował prezent w postaci antyperspirantu Pharmacy Laboratories. Niestety moje pudełko nie zawierało tego produktu.

Po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że zawartość pudełka przypadła mi do gustu. Szału nie ma, jednak pocieszam się tym, że zawsze mogło być gorzej :). 

Jak podoba Wam się zawartość kwietniowego pudełka ShinyBox? 
Którego z produktów jesteście najbardziej ciekawe?


8 komentarzy:

  1. Ciekawe, szczególnie produkty do twarzy :) Tego nigdy dość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama pełnowymiarowość :D z niecierpliwością czekam na recenzje produktów, gdyż jedynie Dove jest mi znane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ze względu na pełnowymiarowe kosmetyki zdecydowałam się na zakup pudełka :).

      Usuń
  3. Zawartość pudełeczka całkiem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej cieszę się z żelu Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszy jest tonik i żel do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam z nimi do czynienia, ale już je lubię! :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...