wtorek, 10 marca 2015

Yankee Candle - wosk zapachowy Sweet Strawberry

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję wosku zapachowego Yankee Candle Sweet Strawberry – słodka truskawka. Wosk kupiłam na stoisku „Pachnąca Wyspa Yankee Candle” w Manufakturze w Łodzi. W lutym truskawkowy wosk był jednym z zapachów miesiąca, dzięki czemu był dostępny w cenie promocyjnej 5,18 zł.
O zapachu ze strony producenta:
Truskawki z domieszką truskawek bogato przyprawionych truskawkową esencją... Ot, przepis na letni deser idealny – delicję, która zadowoli najbardziej nawet wybrednego łakomczucha, która nierozerwalnie kojarzy się z początkiem lata i która skrywa w sobie ogromną, aromaterapeutyczną moc. Wosk Sweet Strawberry to hołd dla prostoty i zapach pod każdym względem pozytywny. Esencja pozytywnie pobudza, optymistycznie nastraja i pomaga przetrwać – w oczekiwaniu na przyjście kolejnego, truskawkowego sezonu – najbardziej szare i przykryte jesienną i zimową pluchą dni.

Czas palenia: ok. 8 godzin
Moim zdaniem:
Tęskniąc za latem i świeżymi owocami zdecydowałam się na zakup wosku o zapachu słodkiej truskawki. Muszę przyznać, że kojarzy mi się on bardzo pozytywnie.

Zapach jest bardzo intensywny, wystarczy niewielka ilość aby woń rozeszła się po całym pomieszczeniu. Nie wyczujemy tu jednak świeżości, a przytaczającą dla niektórych słodycz. Ja lubię tego typu zapachy i szczerze mówiąc jest dla on mnie idealny.
Zapach bardzo przypadł mi do gustu, myślę, że stanie się on jednym z moich ulubieńców. Jeśli lubicie tego typu zapachy, to serdecznie polecam Wam ten wosk. Gwarantuję, że szybko Wam się on nie znudzi!

Lubicie woski Yankee Candle? Jakie są Wasze ulubione zapachy?

7 komentarzy:

  1. Koleżanka go zamówiła. Ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam, fajnie kontrastuje z pogodą za oknem :)!

      Usuń
  3. Aktualnie palę sobie ten sam wosk... W tak brzydką pogodę chciałam sobie dodać trochę ciepła i słodyczy :) Bardzo lubię ten zapach, aczkolwiek są jego przeciwnicy :)) pozdrawiam
    thedoominiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Och to taki letni wosk. Idealny na tą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...