wtorek, 17 marca 2015

Promocja Super-Pharm Dni LifeStyle: - 50% na całe marki

Witajcie, dzisiaj chciałam Was poinformować o obecnie trwającej promocji w drogeriach Super-Pharm. Z kartą LifeStyle otrzymamy -50% na wybrane marki kosmetyczne!


 17.03.2015 (wtorek) może jeszcze zdążycie :)
- 50% na całe marki: L’Oréal Paris, Maybelline, SVR, Biosilk, Tołpa, Evree, Canpol Babies, Oilatum Baby

18.03.2015 (środa) 
- 50% na całe marki: La Roche-Posay, Garnier, Rimmel, AA Cosmetic, Dermedic, Biosilk, Lovi, Oilatum Baby

Dodatkowo przy zakupach za min. 80zł podczas Dni LifeStyle otrzymamy kupon 15 zł do realizacji przy następnych zakupach za min 50 zł w terminie 19-31.03.2015r. Kupon zostanie dodany na nasze konto LifeStyle w dniu 19.03.2015 do godz. 11:00. Jeden klient (karta LifeStyle) może otrzymać maksymalnie jeden kupon na swoje konto LifeStyle, niezależnie od ilości dokonanych transakcji w czasie akcji.

Rabat naliczany jest od cen regularnych. Limit zakupowy na jednego klienta (kartę) LifeStyle wynosi 5 szt. z każdego modułu promocyjnego przez cały okres trwania promocji.

Skusicie się?

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też nie miałam, ale w niektórych SP możesz założyć, ja swoją założyłam dopiero dzisiaj i zaraz poszłam stać w kolejce do kasy (stałam przez 20 minut). Nie mogę mówić żeby coś szczególnie mnie skusiło, miałam pilną potrzebę zakupu korektora True Match, a wygodniej mi było kupić na miejscu niż przez internet.

      Usuń
    2. Dokładnie :). Jakiś czas temu również skusiła mnie jedna z promocji dostępna jedynie dla posiadaczy karty. Kartę założyłam w drogerii, dosłownie chwilkę przed zrobieniem promocyjnych zakupów.

      Milky Dew, korektor True Match dobrze się sprawdza :)?

      Usuń
  2. Mnie kusi jedynie Tołpa do ciała, moja ulubiona seria, ale mam spore zapasy kosmetyków i chyba sobie podaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie coś wybiorę :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...