wtorek, 31 marca 2015

Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy Liście Manuka - firmy Ziaja

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję oczyszczającej pasty do twarzy przeciw zaskórnikom - liście manuka firmy Ziaja. Produkt kupiłam w drogerii Super-Pharm za ok. 8 zł.
Ze strony producenta:
Produkt dla skóry normalnej, tłustej i mieszanej
Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

substancje czynne głęboko oczyszczające:
Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym, ściągająco-normalizująca zielona glinka, aktywna baza myjąca

Czysta i świeża skóra:
• Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum.
• Ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające.
• Zapobiega powstawaniu zaskórników.
• Przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.
PRODUKT TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE I ALERGOLOGICZNIE

Sposób użycia:
Rozprowadzić pastę na dłoniach i umyć twarz przy użyciu wody. Omijać okolice oczu.

Skład: 

Moim zdaniem:
Na kosmetyk zdecydowałam się, ponieważ szukałam produktu, który dobrze oczyści pory. Przed zakupem spotkałam się z wieloma pozytywnymi recenzjami specyfiku i dlatego na początku testowania postawiłam mu bardzo wysoko poprzeczkę.
Produkt zamknięty jest w tubce z zatrzaskowym wieczkiem. Pojemność opakowania to 75 ml. Oczywiście jeśli chodzi o powyższe rzeczy, nie mam żadnych zastrzeżeń.

Producent opisuje specyfik jako pastę. Po wyciśnięciu kosmetyku naszym oczom ukazuje się gęsta, biała maź zawierająca niebieskie oraz przezroczyste ścierające drobinki.
Zapach pasty pozytywnie mnie zaskoczył. Jest bardzo przyjemny i odświeżający, na pewno wyczuwam w nim nutę mentolu.

Muszę przyznać, że produkt wspaniale oczyszcza twarz i pozostawia przy tym niesamowicie gładką cerę. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że stan mojej cery zdecydowanie się polepszył, a i pory uległy zmniejszeniu.


Jedynym minusem, który mogę zarzucić kosmetykowi, jest to, że pasta ma bardzo delikatne drobinki. Chociaż z drugiej strony, nie jest to typowy peeling, więc w ogólnym rozrachunku nie będę traktować tego jako wadę.

Jeśli lubicie kosmetyki oczyszczające, a przy tym nie chcecie przeznaczać na nie większych pieniędzy, pasta oczyszczająca liście manuka firmy Ziaja będzie strzałem w 10!

Podsumowanie:
Plusy:
 + Dobrze oczyszcza
+ Wygładza
+ Złuszcza
+ Zwęża pory
+ Polepsza stan cery
+ Nie podrażnia
+ Nie uczula
+ Konsystencja
+ Zapach
+ Dostępność
+ Opakowanie
+ Cena
  
Minusy:
Brak

 Miałyście już do czynienia z serią Liście Manuka firmy Ziaja? Jak Wasze wrażenia?

10 komentarzy:

  1. Mam ją i fajnie oczyszcza skórę. Jednak nie zauważyłam żeby zaskórniki się zmniejszyły... Za to jako zdzierak jest jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony mam ochotę ją wypróbować, a z drugiej coś mi podpowiada, żeby nie kupować. Z tej serii miałam kremy i moim zdaniem bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jest za mocna, zdecydowanie stawiam na delikatną pielęgnację twarzy i peelingi enzymatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasty z tej serii jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś kupię tą pastę jak zużyję peelingi i maseczki oczyszczające.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę słynna pasta z Ziaji jest ona na moje liście zakupowej:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam produkty Ziai, dobra jakoś i naprawdę przekonywująca cena. Na pewno przy najbliższej okazji pokuszę się o zakup tej pasty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...