niedziela, 1 marca 2015

Lakier do włosów Taft Power Mega Strong

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję lakieru do włosów Taft Power firmy Schwarzkopf. Produkt kupiłam w promocji w Rossmannie za ok. 10 zł / 250 ml. Regularna cena to ok. 14 zł.
Ze strony producenta:
Szukasz produktów do stylizacji, które łatwo dostosują się do Twoich potrzeb? Ważne wydarzenia wymagają mocnego utrwalenia. Taką pewność daje linia Taft Power z formułą Caffeine-Strength. Aktywny składnik formuły – kofeina – jest znany ze swoich wzmacniających właściwości. Wysoce skuteczna formuła Caffeine-Strength sprawi, że Twoja fryzura nie tylko pozostanie utrwalona do 24 godzin, ale również zostanie aktywnie wzmocniona. Cokolwiek Cię czeka, Twoje włosy utrzymają właściwy kształt i wygląd.

- Megamocne utrwalenie przez cały dzień i w każdej pogodzie.
- Formuła Caffeine-Strength wzmacniająca włosy.
- 100% wzmocnione włosy - od nasady aż po końce.
- Nie obciąża włosów. Łatwy do wyczesania.

Skład: 


Moim zdaniem:
Lakier kupiłam z myślą utrwalenia loczków, które chciałam wykonać na wesele znajomych. Przyznam, że na co dzień bardzo sporadycznie sięgam po tego typu kosmetyki, więc przed jego zakupem przeczytałam kilka opinii na temat lakierów do włosów. Po kilku pozytywnych recenzjach produktu Taft Power, zdecydowałam się na jego zakup. Czy się sprawdził?

Lakier zamknięty jest w poręcznym opakowaniu bez zatyczki, dzięki czemu nie musimy się obawiać, że przy pierwszej lepszej okazji ją zgubimy. Atomizerowi nie mogę niczego zarzucić, gdyż lakier rozpyla się bardzo dobrze.

Lakiery do włosów kojarzą mi się przede wszystkim z nieprzyjemnym zapachem. W przypadku lakieru Taft Power woń nie jest dusząca, a wręcz przeciwnie całkiem przyjemna. Przypomina mi zapach męskich kosmetyków.


Utrwalenie fryzury na opakowaniu opisane jest jako mega mocne. Po wielokrotnych testach już wiem, że faktycznie tak jest, co zasługuje na pochwałę. Przy moich włosach jest to duży wyczyn, ponieważ z racji tego, że są długie, wszelkiego rodzaju loczki szybko tracą na sprężystości. W tym przypadku tego nie doświadczyłam. Każda fryzura trzyma się bardzo dobrze i naprawdę długo.

Co ważne lakier nie skleja włosów, po prostu musimy pamiętać, aby aplikować go z odpowiedniej odległości, wtedy na pewno fryzura będzie wyglądać naturalnie i efekt hełmu nam niestraszny.
Producent obiecuje, że lakier łatwo wyczesuje się z włosów, co jest również prawdą.

Podsumowując, jeśli szukacie lakieru, który dobrze utrwali Waszą fryzurę i nie sprawi przy tym, że będzie wyglądała jak po wylaniu na nią całego opakowania lakieru, to serdecznie polecam Wam produkt Taft Power.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Brak sklejenia
+ Utrwalanie
+ Łatwe wyczesywanie
+ Opakowanie
+ Dostępność
+ Wydajność
+ Zapach
+ Cena

Minusy:
brak


Lakier dostępny jest obecnie w promocji w Hebe w cenie 9,99 zł.



Lubicie produkty Taft? Jaki jest Wasz ulubiony lakier do włosów?

12 komentarzy:

  1. Nir uzywam lakierow, jedynie czasami gdy jest taka potrzeba:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś stosowałam go bardzo często. Teraz jest on dla mnie troszeczkę za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go całkiem lubię, ale znalazłam innego ulubieńca :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lakierów do włosów nie używam nigdy. Czasami kupuję taft Mamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie dobrze, lepiej postawić na naturalność!

      Usuń
  5. U mnie niestety lakiery Taft zupełnie się nie sprawdzają :( Bez względu na odległość moje włosy są posklejane i strasznie sztywne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz ulubieńca który dobrze się spisuje i nie skleja :)?

      Usuń
  6. Lakieru do włosów używam rzadko. Czasem przyliże nim niesforne baby hair. Mam też Taft ale w czerwonym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dawniej nie mogłam życ bez lakieru, teraz nie uzwam :)
    co powiesz na wspólną obserwacje ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...