niedziela, 15 lutego 2015

Oliwka z kwiatkami do paznokci i skórek - AllePaznokcie

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję oliwki z kwiatkami do paznokci i skórek firmy Allepaznokcie. Wersja, którą posiadam ma zapach frezji. Koszt specyfiku to ok. 7 zł / 15ml.
Ze strony AllePaznokcie:
Oryginalna amerykańska oliwka do skórek i paznokci z kwiatkami poprawiająca wygląd i kondycję skórek.

Dzięki nowoczesnej formule zawierającej proteiny i witaminy A i E , wzmacnia i nabłyszcza paznokcie oraz zapewnia optymalną pielęgnację suchym, zniszczonym skórkom i słabym, łamliwym paznokciom. Oliwka nawilża skórki wokół paznokci, zapobiega ich zadzieraniu i nadmiernemu narastaniu na płytkę. Sprawia, że dłonie staja się zadbane, a paznokcie odżywione. Wyjątkowo intensywny i przyjemny zapach dodatkowo umili Twój manicure.
Moim zdaniem:
Oliwka zamknięta jest w szklanej, 15ml buteleczce z pędzelkiem. Cieszę się, że nie zastosowano pipetki, ponieważ w preparatach do paznokci nie lubię tego typu aplikatorów. Pędzelek jest miękki i bardzo wygodny w użyciu. Jego wielkości również nie mogę niczego zarzucić.

W buteleczce, prócz oliwki znajdują się jeszcze kwiatuszki. Czyż nie są urocze :)?
Jak przystało na tego typu substancję, konsystencja oliwki jest bardzo rzadka. Po aplikacji musimy uważać, ponieważ potrafi się „rozlać” na większą powierzchnię. Suchymi skórkami nacieszymy się dopiero po kilkunastu minutach, więc musimy również uważać żeby czegoś przy okazji nie pobrudzić.

Zapach oliwki jest bardzo przyjemny i faktycznie umila manicure. Dzięki niemu stosowanie preparatu stało się dla mnie przyjemnością i codziennym rytuałem.

Producent pisze, że oliwka zawiera proteiny oraz witaminy A i E. Niestety, tutaj musimy uwierzyć na słowo i liczyć na to, że preparat faktycznie je posiada. Producent zapomniał o bardzo ważnym aspekcie jakim jest umieszczenie na opakowaniu składu kosmetyku i niestety w tym przypadku go nie doświadczymy. Przyznam Wam, że początkowo nawet bałam się używać oliwki, jednak jej działanie sukcesywnie przekonywało mnie, że nie powinnam się obawiać.
Specyfik świetnie nawilża skórki, a przy sumiennym stosowaniu (ze względu na zapach potrafiłam aplikować ją kilka razy dziennie) sprawił, że moje zadziorki zniknęły! Dla mnie jest to sukces, dzięki któremu oliwka stała się moim ulubieńcem.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilżenie
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Pędzelek

Minusy:
- Brak informacji o składzie
- Dostępność

Jakich preparatów do skórek najczęściej używacie?

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam, myślę, że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  2. Też używam tej oliwki, bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie nią.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne paznokcie, ja mam właśnie skłonność do zadziorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj do pięknych to im jeszcze bardzo dużo brakuje, ale dziękuję bardzo :).
      Z moimi poradziła sobie wyśmienicie!

      Usuń
  5. ok przekonałaś mnie choć martwi mnie ten brak składu ;)
    Zapraszam do mnie tam dziś krótka recenzja lakieru z najnowszego beglossy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam kremu do skórek z Avonu, ale zaciekawiłaś mnie tą oliwką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać tego olejku, ale ogólnie bardzo lubię w ten sposób dbać o paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...