wtorek, 3 lutego 2015

Nowości kosmetyczne na stałe w Biedronce

Witajcie, dzisiaj mam dla Was informację na temat nowych produktów kosmetycznych w Biedronce. Od 5 lutego dostępne będą nowości, których część możecie zobaczyć w najnowszej gazetce dyskontu.

Cała gazetka promocyjna dostępna jest tutaj - klik


 


Szczerze przyznam, że bardzo podoba mi się nowa oferta Biedronki. Myślę, że ciężko będzie mi się oprzeć peelingom do ciała Joanna. Ich zapachy są po prostu niesamowite, z racji czego peelingi często będą wpadać do koszyka.  Ciekawi mnie również oferta kosmetyczna Tołpy, jednak przed zakupem będę musiała porównać ceny produktów z drogeriami.

Które produkty zainteresowały Was najbardziej?

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Również nie mogę się doczekać! :)

      Usuń
  2. Biedronka znów będzie kusić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tyle kosmetyków,że nie mam już gdzie chować,a tu takie fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tyle kosmetyków,że nie mam już gdzie chować,a tu takie fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej cieszy mnie Tołpa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja poki trzymam się mojej zasady, ze najpierw pozbywam sie zapasów a później dopiero zakupy. Niestety ciągle mam tego za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  7. w wybranych biedrach, nie we wszystkich

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...