piątek, 13 lutego 2015

Lakier do paznokci Essie Watermelon nr 27

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję lakieru do paznokci firmy Essie. Kolor, który posiadam to nr 27 Watermelon. Produkt kupiłam w drogerii Super-Pharm w promocji za ok. 18 zł / 13,5 ml. Regularna cena lakieru to ok. 35 zł.
O lakierach Essie:
Lakiery Essie przekonują niezwykłą trwałością, połyskiem oraz siłą koloru. Dzięki unikalnemu połączeniu płynnego żelu, mikropigmentów i skoncentrowanym monochromom nawet najdelikatniesze odcienie charakteryzują się doskonałą siłą krycia. Lakiery nie odpryskują, nie matowieją. Profesjonalny pędzelek dopasowuj się idealnie do kształtu płytki paznokcia, umożliwiając łatwą i szybką aplikację.
Moim zdaniem:
Lakier kupiłam ze względu na promocję. Szczerze muszę przyznać, że był to mój pierwszy lakier tej firmy. Przed jego wcześniejszym zakupem zniechęcała mnie jego regularna cena, która stacjonarnie wynosi ponad 30 zł.
Aplikacja lakieru, ze względu na szerszy pędzelek, nie sprawia żadnych kłopotów. Co więcej, już pierwsza warstwa daje nam doskonałe krycie. Ja dla pogłębienia efektu oraz trwałości i tak staram się nakładać 2 cienkie warstwy.

Produkt szybko schnie i ma ładne, błyszczące wykończenie. Z racji, że paznokcie zawsze maluję przed pójściem spać, na lakier nakładam również wysuszacz.
Jeśli chodzi o trwałość, to moim zdaniem jest to największa zaleta produktu. W połączeniu z top coatem Seche Vite, na moich paznokciach lakier utrzymuje się ok 5 dni. Jest to naprawdę rewelacyjny wynik. Większość lakierów, które posiadam, ze względu na odpryski, zmywam już po 2, góra 3 dniach.

Na powyższym zdjęciu paznokieć serdecznego palca pomalowany jest dodatkowo lakierem Ebalay (recenzja - klik).

Podsumowując, muszę Wam zdradzić, że Essie w odcieniu Watermelon to jeden z moich lakierowych ulubieńców!

Podsumowanie:
Plusy:
+ Kolor
+ Konsystencja
+ Krycie
+ Trwałość
+ Szybkie schnięcie
+ Pędzelek

Minusy:
- Cena
- Dostępność

Lubicie lakiery firmy Essie?

7 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NO! Piękny kolor. Lakiery Essie są od kilku lat moimi ulubieńcami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolor jest śliczniusi. bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, nie znam tej firmy, do tej pory kolorów inglota używałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...