niedziela, 11 stycznia 2015

Kuleczki musujące do manicure i pedicure o zapachu truskawkowym

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję musujących (masujących) kuleczek do manicure i pedicure o zapachu truskawkowym. Produkt możecie kupić w kosmetycznych sklepach internetowych bądź na allegro. Cena jednej sztuki to ok 40 gr, zaś całego opakowania, w którym mieści się ok. 20-25 sztuk to ok 12 zł.


O kuleczkach:
Delikatnie zmiękczają skórki przygotowując je do zabiegu manicure i pedicure. Dzięki zawartości witamin i mikroelementów przyspieszają wzrost paznokcia. Do stosowania w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych.

Sposób użycia:
Wrzucić kuleczkę do ciepłej wody. Zanurzyć paznokcie na ok. 5 min.


Moim zdaniem:
Na początku bardzo sceptycznie podeszłam do produktu. Nie wierzyłam w to, że przez 5 minut specyfik będzie potrafił coś zdziałać.

Kuleczka wrzucona do wody szybko się rozpuszcza. Szczerze przyznam, że lubię zanurzać paznokcie, kiedy nie jest jeszcze do końca rozpuszczona, wtedy mamy efekt masowania. Zapach truskawkowy, tak naprawdę z truskawką ma niewiele wspólnego. Myślałam, że kiedy kuleczka zetknie się z wodą, zapach wypełni całe pomieszczenie. Niestety, nic takiego nie miało miejsca, a zapach pozostawiony na palcach nie jest ładny. 


Jeśli chodzi o plusy, to widać, że paznokcie i skórki pozostają nawilżone. Co więcej, kuleczka bardzo fajnie zmiękcza skórki i przygotowuje do dalszych etapów manicure.

Ubolewam bardzo nad tym, że na opakowaniu nie jest podany skład kuleczek. Tak naprawdę do końca nie wiem, czy na dłuższą metę dobrze wpływały na moje paznokcie i skórki.


Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilżenie
+ Zmiękczenie skórek
+ Konsystencja

Minusy:
- Zapach
- Brak podanego składu


Macie swoje sposoby na zmiękczenie skórek wokół paznokci? 

3 komentarze:

  1. nie słyszałam nigdy o takim produkcie, ale wygląda ciekawie. Ja przed manicure po prostu moczę dłonie w ciepłej wodzie z mydłem, nastepnie nakładam preparat zmiękczający skórki od Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Keep sharing ideas .... Your valuable ideas will help newbies to grew up into professionals..... This ideas will make newbies to become more efficient in the field...

    OdpowiedzUsuń
  3. stosuję i jestem zadowolona :) do moich przesuszonych skórek są idealne te kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...