piątek, 30 stycznia 2015

Gruszkowa mgiełka do ciała firmy Body Resort

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję gruszkowej mgiełki do ciała firmy Body Resotr. Produkt kupiłam w Hebe, w promocyjnej cenie za niecałe 4 zł / 50 ml (stała cena wynosi ok. 7 zł).
W ofercie firmy dostępne są różne wersje zapachowe, m.in. figa i kokos.

Skład:
Aqua (Water), Alcohol Denat., Polysorbate 20, Glycerin, Parfum (Fragnance), Pyrus Communis (Pearl) Fruit Extract, Lauryl Glycol Ether, Propylene Glycol, Citric Acid, Oleth-10, Phenyloproponol, Linalool Benzophenone-4, Banzyl Salicylate, Geraniol Methylisothiazolinone, Sodium Hydroxide, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Mgiełkę kupiłam ze względu na promocję i jej cudowny zapach.

Moim zdaniem:
Produkt zamknięty jest w niewielkim plastikowym opakowaniu zawierającym 50 ml. Dzięki swojej pojemności bez problemu zmieści się w torebce czy podróżnej kosmetyczce. Kolorystyka opakowania przypadła mi do gustu i również zasługuje na pochwałę.
Muszę przyznać, że gruszkowa woń poruszyła mnie już od samego początku. Owocowy zapach jest jak najbardziej naturalny, słodki i lekki, a do tego nie czuć w nim chemii. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam tego typu zapachy!  
Po aplikacji, skóra się nie klei, a do tego nie występuje uczulenie i podrażnienie.
Ciężko wypowiedzieć mi się co do trwałości, ponieważ należy zwrócić uwagę na to, że jest to mgiełka i jak wiadomo trwałość zapachu tego typu produktów jest bardzo ulotna. Tak jest i w tym przypadku. Gruszkowy zapach czuć jedynie przez kilkanaście minut.

Jeśli lubicie mgiełki do ciała, to serdecznie polecam Wam wypróbowanie gruszkowej wersji Body Resort.
Podsumowanie:
Plusy:
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Pojemność
+ Nie podrażnia
+ Nie uczula
+ Nie lepi się
+ Cena



+/- Trwałość

Lubicie mgiełki do ciała? Jakie są Wasze ulubione zapachy?

10 komentarzy:

  1. Zapach gruszkowy nie bardzo mnie przekonuję, ale w sumie nie mówię NIE, bo to wiadomo - różnie bywa. Pozdrawiam ciepło, udanego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do powąchania mgiełki :). Również życzę udanego weekendu!

      Usuń
  2. Lubię mgiełki do ciała, ale zapach gruszki? Jestem bardzo go ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również byłam zdziwiona, że znalazłam mgiełkę o gruszkowym zapachu, ale jak ją powąchałam, to po prostu musiałam mieć :)!

      Usuń
  3. Och, uwielbiam gruszkowe zapachy :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. No gruszkowy zapach mógłby mi się spodobać,niestety w moim mieście nie ma hebe :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach gruszki. ostatnio też się skusiłam na te maluszki w promocji w Hebe, ale wziełam jakiś zel i balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że nie kupiłam jej wtedy na promocji w Hebe ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualna cena również jest kusząca :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...