piątek, 5 grudnia 2014

Zakupowy haul nr 12, czyli co udało mi się kupić w DDD

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać co udało mi się kupić podczas Dnia Darmowej Dostawy. Zakupy planowałam zrobić w sklepie mazidelka.pl jednak, tak jak już Wam wcześniej pisałam, produkty, które wybrałam nie były już dostępne w magazynie. Zawiedziona postanowiłam się pocieszyć w innej drogerii internetowej. Wybrałam sklep ekobieca.pl.
Zobaczcie co udało mi się kupić: 
1. Essie, lakier do paznokci Beyond Cozy nr 1003 | cena 14,99 zł / 13,5 ml
2. Essie, lakier do paznokci As Gold As It Gets nr 950 | cena 14,99 zł / 13,5 ml
3. Ingrid, jedwabisty fluid Mineral Silk&Lift | cena 8,99 zł / 30 ml
4. Ingrid, baza pod makijaż | cena 11,99 zł / 30 ml
5. Tea Tree, peeling do twarzy z wyciągiem z drzewa herbacianego | cena 6,99 zł / 250 ml
6. Natur Planet, korund kosmetyczny do mikrodermabrazji | cena 4,92 zł / 100 g
Do zamówienia otrzymałam dodatkowo katalog Answear jesień / zima 2014, w którym znajdziemy kod uprawniający do 20% zniżki na zakupy.


Miałyście już do czynienia, z którymś z powyższych kosmetyków z mojej listy zakupów DDD?

Jestem bardzo ciekawa czy się u Was sprawdziły. Jeśli chodzi o moje odczucia, to najbardziej cieszę się z zakupu lakierów Essie, ponieważ cena, w jakiej udało mi się je znaleźć jest naprawdę warta uwagi. Z resztą produktów nie miałam jeszcze do czynienia, z racji czego za jakiś czas możecie spodziewać się ich recenzji.

13 komentarzy:

  1. Tanio upolowałaś essiaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również chciałam kupić ten podkład, ale ostatecznie zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam do czynienia i wciąż mam z KORUNDEM :)
    Dla mnie to kosmetyczne odkrycie życia ;)
    Zawsze polecam go wszystkim i wszyscy są mega zadowoleni :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  4. Lubiłam się z pozycją numer 3, szkoda, że kolorystyka taka słaba :( Ja czekam jeszcze na dwie paczki z DDD i też będę się chwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Essie Beyond Cozy chociaż słabo się trzyma to jest taki piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W buteleczce podoba mi się bardzo, mam nadzieję, że i na paznokciach mnie nie zawiedzie :)

      Usuń
  6. korund najbardziej mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać jak sprawdzi się ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  8. DDD u mnie przebiegł bez szaleństw - skorzystałam jedynie z okazji i kupiłam prezent dla mojej przyjaciółki :) Tyle było ostatnio okazji do zakupowych szaleńst, że taka przerwa w 'wydawaniu' mi się przyda.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dla odmiany ostatnio właśnie bez szaleństw było :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...