sobota, 27 grudnia 2014

Promocja Super-Pharm 1+1 za grosz na wszystkie produkty do makijażu + oferta drogerii Natura

Witajcie, dzisiaj chciałam poinformować Was promocji drogerii Super-Pharm. W dniach 27.12.2014 - 02.01.2015 kupując kosmetyk do makijażu, drugi, tańszy lub w tej samej cenie, możemy otrzymać za 1 grosz.


Dodatkowo, przy zakupach za min. 35 zł możemy skorzystać z kolejnych ofert:


Wiele ciekawych produktów znajdziemy również w drogerii Natura. Do wyboru mamy sporo promocji na wybrane kosmetyki m.in. Kobo, My Secret oraz Rimmel.


Całą gazetkę promocyjną drogerii Natura znajdziecie tutaj - klik

Muszę Wam przyznać, że wybrałam się dzisiaj do galerii handlowej, w sumie to tak całkiem przypadkiem. To co zobaczyły moje oczy, zwaliło mnie z nóg. Tłumy ludzi w sklepach! Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Ale w sumie nie ma co się dziwić, skoro zaczęły się właśnie wyprzedaże... U mnie skończyło się bez szaleństw.

A Wy, wpadłyście już w poświąteczne zakupowe szaleństwo?

8 komentarzy:

  1. Kuszące oferty, prawdopodobnie wybiorę się na małe zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna ja na zakupy wybieram się dopiero w poniedziałek :( Mam nadzieję, że te szalone tłumy do tego czasu nie " zjedzą" mi wszystkich godnych uwagi ciuszków. A co do SuperPharm to nie wiem co to będzie, bo mój kosmetyczny budżet nie otrząsnął się jeszcze po promocji w Rossmannie ;) Ale jak znam życie to i tak skuszę się na coś kuszącego ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby coś jeszcze dla Ciebie zostało! :)

      Usuń
  3. prawie się nie maluję więc raczej nie skorzystam po za tym planuję w styczniu nic nie kupować z kosmetyków. w grudniu już też nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że u mnie nie ma drogerii Super-Pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam na zakupach przed samą wigilią,i cieszę się trafiłam na super promocje a i ludzi nie było dużo :) Ale żałuje bo mam do SP 70 km a tam teraz takie promocje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, czyli nie tylko poświąteczne wyprzedaże się opłacają :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...