środa, 17 grudnia 2014

Paczka Ambasadorska od Everydayme - Projekt Aussie 3 Minute Miracle

Witajcie, dzisiaj chciałam pochwalić się Wam moją paczką ambasadorską, którą otrzymałam od Everydayme. Projekt, do którego się zakwalifikowałam to Aussie 3 Minute Miracle. Niesamowicie cieszę się z faktu, że udało mi się do niego dostać. 
W paczce otrzymałam:

- Na własny użytek:
Odżywkę 3 Minute Micracle Reconstructor 250 ml
Odżywkę 3 Minute Miracle Luscious Long 250 ml
Odżywkę 3 Minute Miracle Colour Mate 250 ml
Odżywkę 3 Minute Miracle Frizz Remedy 250 ml
Szampon Aussie Miracle Moist 300 ml
Przewodnik projektu
Książeczkę „Badanie opinii”

- Do przekazania innym:
10 x odżywka 3 Minute Miracle Reconstructor 75 ml
10 x szampon Aussie Miracle Moist 75 ml

O produktach Aussie:
fot. przewodnik projeku Aussie 3 Minute Miracle

Po przeczytaniu wszystkich informacji zawartych w przewodniku projektu muszę przyznać, że zapowiadają się obiecująco. Jestem już po pierwszych testach odżywki 3 Minute Miracle Luscious Long i szamponu  Miracle Moist. Na obecną chwilę się nie zawiodłam, jednak zobaczymy jak będzie dalej!


Już niedługo możecie spodziewać się mini ROZDANIA! :)


9 komentarzy:

  1. Też dostałam tą paczkę. W najbliższym czasie próbki rozdam kobietom z mojego najbliższego otoczenia - niech testują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę :) Ja się niestety nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo Ci gratuluję, super paczka,

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się udało,ale z ich holenderskiej strony,paczka nieco się różni od mojej :)
    Zakochałam się od pierwszego użycia i z pewnością będę polecać produkty Aussie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...