środa, 12 listopada 2014

Zakupowy haul nr 11, czyli promocja drogerii Rossmann 1+1 gratis

Witajcie, dzisiaj mam dla Was zakupowy haul związany z trwającą obecnie promocją Rossmanna. Na pewno każdy z Was już wie, że kupując w drogerii jeden kosmetyk do makijażu, drugi w tej samej cenie, bądź tańszy otrzymamy gratis. Oczywiście mogą być to różne produkty, a w grę wchodzą także lakiery do paznokci.

Aby jak najlepiej skorzystać z oferty, na zakupy wybrałam się z mamą. Dzięki temu mogłyśmy wziąć te same produkty i mieć je za połowę ceny. Tak stało się w przypadku 2 kosmetyków, które udało nam się kupić (bazy pod lakier i lakieru piaskowego). 

1. Maybelline, baza pod lakier Express Manicure | stała cena 17,19 zł
2. Wibo, strukturalny lakier do paznokci (piaskowy) Wow Mix Sand | stała cena 7,99 zł
3. Maybelline, podkład matujący Fit Me anti-shine stick | stała cena 32,99 zł
4. Max Factortusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie | stała cena 29,99 zł

Łączna kwota, którą wydałam na powyższe kosmetyki to 45,59 zł, normalnie zapłaciłabym za nie 88,16 zł.



Korzystałyście już z promocji Rossmanna? 
Co wpadło do Waszego koszyka?

6 komentarzy:

  1. Odkryłam piękna kolejkę urodzinową Manhattanu i przepadłam. :D Mój plan legł w gruzach. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie korzystałam i nie zamierzam korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak sprawdzi się ten podkład :) ja żałuję, że korzystając z rossmanowskiej promocji nie wiedziałam, że zaliczają się do niej również lakiery... a tusz recenzowałam ostatnio u siebie na blogu, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja skorzystałam, ale jeszcze walczę z sobą, żeby nie pójść po raz drugi :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawi mnie podkład Maybelline :) forma sztyftu jest ineteresująca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...