niedziela, 30 listopada 2014

Everydayme.pl - darmowe próbki

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam napisać o portalu Everydayme.pl. Jest to strona poświęcona recenzjom, poradom oraz markom P&G (m.in. Wella, Pantene, Olay, Head&Shoulders). Trafiłam na nią dzięki którejś z Was, niestety już nie pamiętam, której dokładnie to zawdzięczam.
Jakiś czas temu na stronie dostępne były próbki żelu do prania w kapsułkach oraz płynu do płukania. Akurat wtedy planowałam pewne zmiany w ubraniowych porządkach, do prania nie chciałam wykorzystywać już proszku. Możliwość przetestowania kapsułek żelowych ułatwiła mi decyzję, ale w sumie nie o tym chciałam Wam napisać, ponieważ nie jest to do końca świat kosmetyki. Chodzi mi o podejście firmy, które po prostu mnie urzekło. Nie spodziewałam się żadnych rewelacji, po prostu wrzuconych do koperty próbek. A co otrzymałam?

Przesyłkę bardzo starannie zapakowaną w kartonik, do tego „powitalny list” oraz ulotki dokładnie opisujące produkty.
Dzięki takiemu działaniu i pozytywnemu wynikowi moich testów, postanowiłam kupić pełnowymiarowe opakowanie żelowych kapsułek do prania (zapach wybrałam ten sam). Płyn do płukania również przypadł mi do gustu, jednak myślę, że zapach wybiorę bardziej wyrazisty.
Obecnie na stronie mamy możliwość przetestowania próbki (klik) przeciwłupieżowego Head & Shoulders z mentolem.
  

A Wy miałyście już do czynienia z portalem Everydayme.pl?

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...