czwartek, 30 października 2014

Żel pod prysznic Oceania Drzewo Sandałowe i Imbir z Biedronki

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję żelu pod prysznic Oceania Aromatic Drzewo Sandałowe i Imbir. Produkt kupiłam w Biedronce za 2,39 zł / 500 ml.

Z opakowania:


Skład:

Moim zdaniem:
Kosmetyk postanowiłam wrzucić do koszyka, ponieważ jego poprzednicy przypadli mi do gustu. Czy i ten spełnił moje oczekiwania? Przeczytajcie :).

Tak jak inne żele z tej serii (zapraszam na recenzję żelu pod prysznic Ocean (klik)), produkt zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z zatrzaskowym wieczkiem. Wykonanie butelki oraz etykieta nie mają sobie nic do zarzucenia.
Konsystencja żelu jest dość lejąca, ale kompletnie mi to nie przeszkadza, ponieważ dobrze rozprowadza się na skórze. 
Wydajność produktu również zasługuje na pochwałę, ponieważ dzięki dobremu pienieniu się, nie musimy używać go zbyt wiele.
Jeśli chodzi o zapach specyfiku, to określiłabym go raczej jako męski. Przyznaję, że bardzo lubię zapachy tego typu, szczególnie jeśli chodzi o wykorzystanie ich przy wieczornych kąpielach, ponieważ świetnie potrafią utulić mnie do snu. 

Żel bardzo dobrze myje, a skóra po jego użyciu pozostaje miękka. Skład, ze względu na zawartość SLS, nie każdemu się spodoba, jednak jeśli o mnie chodzi, to nie przeszkadza mi jego występowanie w produktach do kąpieli.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Działanie
+ Konsystencja
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Nie wysusza
+ Nie uczula
+ Cena

Minusy:
Brak

Macie swój ulubiony żel pod prysznic?

2 komentarze:

  1. rzadko zaglądam do biedronki, poproszę siostrę żeby mi go kupiła, zapach imbiru uwielbiam, mam teraz nawet imbirowy olejek do ciała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...