piątek, 31 października 2014

Przegląd promocji - "Pielęgnacja 360 stopni" cz. 2 czyli gazetka Biedronki + Hebe i Super-Pharm

Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z promocjami. Na tapecie dzisiaj Biedronka, Hebe oraz Super-Pharm. Zobaczcie, czy znajdziecie dla siebie coś interesującego :).

Promocje Biedronki "Pielęgnacja 360 stopni" cz.2. Gazetka ważna jest od 30.10 - 12.11.2014 r. 

Całą gazetkę możecie zobaczyć tutaj (klik).
  



 

 


Przyznam Wam, że zaciekawiona promocjami odwiedziłam dzisiaj Biedronkę. Największą uwagę zwróciłam na żele Original Source. Promocja zdecydowanie jest warta uwagi, jednakże produkty nie wylądowały w moim koszyku z racji zapachów, które już posiadam. Ciekawa byłam również arganowej maski do włosów i zdradzę Wam, że jej skład pozytywnie mnie zaskoczył. A wam wpadło coś w oko?

Nowe promocje znajdziemy również w drogerii Super-Pharm oraz Hebe.
 
Gazetka promocyjna Super-Pharm "Kolory Jesieni". Gazetka ważna jest od 30.10 - 12.11.2014 r. 

 
Całą gazetkę możecie zobaczyć tutaj (klik).



 


Gazetka promocyjna Hebe "Gwiazdy Hebe -30%". Tak jak w przypadku poprzednich promocji i ta jest ważna od 30.10 - 12.11.2014 r. Znajdziemy w niej produkty wybrane przez Klientki w cenach tańszych o 30%.

Całą gazetkę możecie zobaczyć tutaj (klik).
 

 


 


Zamierzacie się wybrać do Biedronki, Hebe lub Super-Pharm?


7 komentarzy:

  1. jak zwykle biedronka kusi! mam ochotę na podkład dream satin liquid bo podobno zmienił aplikator i skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę skrycie przyznać, że jestem uzależniona od przeglądania gazetek kosmetycznych :)
    Nauczyłam się tego przy okazji polowania na mój ulubiony tusz do rzęs.. bo okazało się, że ZAWSZE gdzieś jest w promocji :)
    A dlaczego mam przepłacać :) Więc zanim pójdę na shopping najpierw przeglądam oferty i orientuję się gdzie co warto kupić :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. No i czego mnie musisz kobieto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. essie są w fajnej cenie w SP :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...