niedziela, 12 października 2014

Olejek do masażu (włosów, paznokci, twarzy) migdały i papaja Alterra

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję olejku do masażu migdały i papaja firmy Alterra. Produkt kupiłam w Rossmannie w promocji za ok. 17 zł / 100 ml.
Z opakowania:
 
Skład:

Moim zdaniem:
Olejek kupiłam po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na jego temat. Szczerze przyznam, że gdy tylko pojawiła się promocja, bez wahania wrzuciłam produkt do koszyka. 

Wiedziałam, że wiele dziewczyn używa specyfiku nie tylko do masażu ciała, ale także do twarzy, włosów i paznokci. Muszę Wam zdradzić, że uwielbiam uniwersalne kosmetyki i miałam nadzieję, że i u mnie olejek sprawdzi się w kilku rolach. 
 
Olejek zamknięty jest w szklanej buteleczce zakończonej bardzo wygodnym w użyciu dozownikiem. 

Konsystencja olejku jest typowa dla tego rodzaju produktów. Jeśli chodzi o zapach to zdecydowanie przypadł mi do gustu. Określiłabym go jako cytrusowy.

Początkowo używałam olejku zgodnie z jego przeznaczeniem i tutaj sprawdzał się znakomicie. Następnie postanowiłam odstawić na jakiś czas krem do twarzy i na noc używać produktu Alterry. Bałam się, że moja skóra nie polubi się z olejkiem, przez co dostanę uczulenia bądź specyfik mnie zapcha. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Już po pierwszym użyciu moja skóra była gładka i pozbawiona suchych skórek. Stosując olejek na noc, musimy jednak uważać, ponieważ specyfik nie wchłania się od razu i przypadkiem możemy zostawić go na poduszce ;).
Następnym etapem mojej przygody z olejkiem były paznokcie. Tutaj miałam już pewność, że olejek wzmocni je i nawilży skórki. Tak się właśnie stało. Skórki przestały się zadzierać, a paznokcie były twarde i nie rozdwajały się.

Z włosami również poszło bardzo dobrze. Produktu używałam jedynie na końcówki włosów, ponieważ obawiałam się, że stosując olejek na całą długość, włosy staną się tłuste. Jaki był efekt? Moim zdaniem bardzo pozytywny. Nie oczekiwałam, że kosmetyk naprawi rozdwojone końcówki, ale liczyłam na to, że zabezpieczy pozostałe. Jak się okazało, olejek jest naprawdę uniwersalny! Końcówki włosów po każdym użyciu były błyszczące i wyglądały zdrowo.

Olejek migdały i papaja polecam każdemu. Mam nadzieję, że i u Was sprawdzi się tak doskonale jak u mnie. Stał się po prostu moim kosmetycznym hitem.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Działanie
+ Skład
+ Zapach
+ Konsystencja
+ Wydajność
+ Opakowanie
+ Cena

Minusy:
Brak

Lubicie uniwersalne kosmetyki? Macie swoich ulubieńców?

10 komentarzy:

  1. O, muszę się mu przyjrzeć bliżej, bo dość ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy i paznokcie go pokochały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym go przygarnęła :) na razie mam zapas olejków alverde i jestem z nich równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go jeszcze w zapasie ,stoi zapakowany w kartonik :) Mam nadzieje że się sprawdzi na moich włosach,bo do ciała stosuje balsamy bo nigdy nie chce mi się czekać na wchłonięcie takich olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kiedyś go mojej mamie na prezent i zapach mnie uwiódł, jednak cena jest wysoka :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam olejek z oliwką z Alterry, uzywałam do ciała. Byłam z niego zadowolona :) a buteleczka służy mi do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczę, to taki zamiennik oleju rycynowego :) ciekawa sprawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię takie uniwersalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...