wtorek, 28 października 2014

Liquid Eyeliner Deep Black - konturówka w płynie firmy Bell


Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję konturówki do oczu, czyli eyelinera firmy Bell w kolorze czarnym. Kosmetyk kupiłam w Biedronce za 5,99 zł.
 
Z opakowania:


Skład:



Moim zdaniem:
Eyeliner kupiłam ze względu na bardzo atrakcyjną cenę. Przyznam, że nie spodziewałam się rewelacji. Czy po użyciu byłam mile zaskoczona? Przeczytajcie :)
Konturówka zapakowana była w blister. Jest to typowe dla kosmetyków firmy Bell sprzedawanych w Biedronce. 
 
Eyeliner wyposażony jest w twardy pędzelek (w sumie to jest to gąbeczka). Przyznam, że pierwszy raz miałam z nim do czynienia i tak bardzo przypadł mi do gustu, że teraz ciężko namalować mi kreskę innym. Jak się już zapewne domyślacie, poruszanie nim po powiece jest dziecinne proste. 
Konsystencja jest odpowiednia, tak samo ciemny kolor eyelinera. Pigmentacja również zasługuje na pochwałę, ponieważ za jednym pociągnięciem otrzymamy nieprześwitującą kreskę. 

Produkt na opakowaniu zawiera informację, że nadaje się do użytku jeszcze 6 miesięcy po jego otwarciu. Ja swój eyeliner otworzyłam w marcu i nadal cieszę się płynną konsystencją kosmetyku.

Z czystym sumieniem zdradzę Wam, że kreska wcale się nie rozmazuje i nie odbija się na powiece. Jeśli chodzi o trwałość, to i tutaj producent miał rację. Kreska namalowana rano, wytrzymuje do późnej nocy. Co więcej, muszę przyznać, że kiedy jednego razu niedokładnie zmywałam wieczorem makijaż i miałam delikatne pozostałości kreski, rano nadal były na swoim miejscu. 
Myślę, że Eyeliner Deep Black firmy Bell będzie idealny dla osób, które zaczynają przygodę z kreskami, ale i dla tych, dla których malowanie kresek jest codziennością. Dla mnie jest to po prostu kosmetyczny hit.

Podsumowanie:
Plusy: 
+ Pędzelek
+ Kolor
+ Trwałość
+ Nie rozmazuje się
+ Nie odbija się na powiece
+ Opakowanie
+ Cena

Minusy: 
Brak


Używacie eyelinerów w płynie?
A może wolicie wersje żelowe bądź kredki?

8 komentarzy:

  1. miałam go kiedyś, ale nie przebił ulubieńca od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najbardziej lubię żelowe, choć odpowiada mi też liner z Wibo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ! Już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)

    Zapraszam na rozdanie z Nivea zestaw pure effect,
    z okazji drugiego życia mojego bloga ! Pozdrawiam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten eyeliner z Bella, ale najfajniejsza w nim jest jego cena!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...