wtorek, 30 września 2014

Przesyłka od Sample City - plaster na pęcherze Compeed

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać przesyłkę, którą otrzymałam do testów od portalu Sample City.

W przesyłce znalazła się ulotka z dołączonym plastrem na odciski firmy Compeed. Plaster jest rozmiaru średniego.


O plastrze Compeed:
Plaster COMPEED zapewnia optymalne środowisko gojenia, które:
•wspomaga naturalne mechanizmy gojenia się skóry
•chroni zakończenia nerwowe, natychmiast zmniejszając ból
•przyspiesza proces gojenia


 
Niestety nie miałam okazji testować jeszcze plastra, jednak kiedy tylko to zrobię, napiszę jego recenzję.

Używałyście kiedyś plastrów tego typu? Jak się sprawdziły?

4 komentarze:

  1. miałam inne tej firmy i byłam zadowolona, mam nadzieję, że i te będą dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę sobie te plastry na wyjazd w góry kupić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...