czwartek, 7 sierpnia 2014

Szampon do włosów Dove Intense Repair

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu do włosów Intense Repair firmy Dove. Koszt produktu to ok. 11 zł / 250 ml.

Ze strony producenta:
Szampon do włosów Dove Intensive Repair został stworzony z myślą o włosach zniszczonych. Szampon zawiera Micro Moisture Serum, które chroni i wzmacnia włosy od cebulek aż po końce oraz Fibre Actives, które wnikają w głąb włosów odbudowując je od środka. Pomaga w odbudowie włosów, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu się końcówek.

Skład:


Moim zdaniem:
Muszę przyznać, że do zakupu szamponu zachęciły mnie przede wszystkim reklamy. Ciekawa byłam czy kosmetyk faktycznie spełni obietnice producentów i właśnie dlatego trafił do mojego koszyka.


Specyfik zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z zatrzaskowym wieczkiem. Konsystencja produktu jest kremowa, nie za gęsta, nie za rzadka.

Zapach produktu jest bardzo ładny, długo utrzymuje się na włosach i w łazience. Szczerze przyznam, że chociażby z powodu pięknej, unoszącej się w pomieszczeniu woni, bardzo lubię nim myć włosy.

Produkt bardzo dobrze rozprowadza się na włosach i co ważne, znakomicie się pieni. Skóra mojej głowy jest bardzo delikatna i czasami zdarza się, że po użyciu szamponu mam łupież. W tym przypadku nic takiego nie występuje.


Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, a włosy po jego użyciu są puszyste, gładkie i lśniące. Wyglądają naprawdę pięknie i zdrowo. Producent zapewnia, że specyfik pomaga w odbudowie włosów. Fakt, wyglądają bardzo ładnie, jednak patrząc na skład, w którym znajdziemy SLS oraz silikony, myślę, że to jedynie wizualny efekt.


Podsumowanie:
Plusy:
+ Wygładza
+ Nadaje połysk
+ Dobrze się pieni
+ Nie powoduje łupieżu
+ Nie podrażnia
+ Nie plącze
+ Wydajność
+ Konsystencja
+ Opakowanie
+ Zapach
+ Dostępność
+ Cena

Minusy:

- Skład

Jaki jest Wasz ulubiony szampon do włosów?

14 komentarzy:

  1. Ja ostatnio namiętnie używam szampony z yves rocher :) A z dove już dawno nie miałam, ale kiedyś miałam odżywki z serii podobnej do tej to byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nigdy nie przepadałam za szamponami Dove, ale fajnie, że Tobie służy :) Ja bardzo lubię szampony z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja aktualnie używam Biovaxa :) A do tej pory moim hitem była fioletowa seria Advance Techniques z Avonu, niestety włosy za bardzo mi się do niej przyzwyczaiły i musiałam zmienić:)
    Eyelinery polecam do wypróbowania, nawet jak Ci nie przypadną do gustu to nie będzie szkoda za takie pieniądze :) Ale myślę, że polubisz się z nimi tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie od niedawna króluje head&shoulders, który pomógł mi z łupieżem, a już miałam iść w tej sprawie do lekarza, bo nie mogłam się go pozbyć :((( Także na razie nie planuję żadnej zmiany, a jeżeli już to następny na liście jest ten z nowej serii Schwarzkopf, Ultimate Essence bodajże, ale ja zawsze bardziej liczę na odżywki niż na szampon. Włosy mam ze skłonnością do plątania, i zawsze muszę mieć dobrą odżywkę, żeby w ogóle je rozczesać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy również mają skłonność do plątania, jednak od czasu kiedy używam szczotki Tangle Teezer nie mam z tym problemu :). Jeśli chodzi o łupież, to serdecznie polecam szampon Clear.

      Usuń
  5. Chyba nigdy nie miałam żadnego kosmetyku do włosów z Dove jakoś nigdy mnie nie kusiły. Używam różnych szamponów często je zmieniam teraz używam szamponu z Balea z mango jest całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzą mi się kosmetyki firmy Balea, nie wiem jak to możliwe, ale jeszcze niczego od nich nie miałam :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię szampony Dove , ostatnio używam także odżywki ;) Pięknie się błyszczą i są mięciutkie :D Moja babcia zawsze używała tych szamponów i jakoś tak mnie zaraziła. W przeciwnym razie nawet bym po nie nie sięgnęła :) A są świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale widziałam w Rossmanie i się zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go jeszcze, więc nie mogę dużo powiedzieć :)
    Ale z chęcią sama go wypróbuję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym prosić Cię o pomoc jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia urocze, takie czyste :) dawno nie miałam szamponów dave

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem przekonana do takiego działania szamponu i raczej przy wyborze odżywki kieruję się potrzebami włosów ;) Ulubionego szamponu chyba nie mam, bo moje włosy, a przede wszystkim skóra głowy - szybko się przyzwyczajają i potrzebuję zmiany co 2-3 tygodnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam szamponu tej marki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...