piątek, 15 sierpnia 2014

Skoncentrowana odżywka do regeneracji paznokci i skóek - Cztery Pory Roku

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję skoncentrowanej odżywki do regeneracji paznokci i skórek firmy Cztery Pory Roku. Koszt kosmetyku to ok. 10 zł. Bardzo dziękuję firmie Cztery Pory Roku oraz Pani Marcie A. za możliwość przetestowania produktów.
Ze strony producenta:
Z aktywnym kompleksem 5 naturalnych olejków
Odżywka skutecznie regeneruje słabe i zniszczone paznokcie, a także skórki wokół nich. Innowacyjna formuła z kompleksem 5 naturalnych olejków wzmacnia i uelastycznia płytkę paznokcia, chroniąc ją przed łamaniem i rozdwajaniem. Dzięki  wysokiej koncentracji składników aktywnych kruche i matowe paznokcie stają się gładkie, mocne i błyszczące.  Aplikator zakończony pędzelkiem ułatwia precyzyjne nakładanie preparatu oraz umożliwia delikatny masaż paznokcia oraz skórek, co przyspiesza wnikanie składników aktywnych zawartych w odżywce.


Składniki aktywne:
Olej arganowy – skuteczne regeneruje płytkę paznokcia oraz suche skórki
Olej rycynowy – wzmacnia kruche i łamliwe paznokcie, rozjaśnia przebarwienia i nabłyszcza
Oliwa z oliwek – silnie nawilża i odżywia zniszczone paznokcie i skórki
Olej awokado – wygładza, odżywia, nawilża suche i popękane skórki wokół paznokci
Olej sezamowy – intensywnie zmiękcza twarde skórki wokół paznokci oraz łagodzi podrażnienia

Skład:

Moim zdaniem:
Odżywka zamknięta jest w plastikowym pisaku, którego skuwka zakończona jest kopytkiem, co uważam za duży plus. Aby wydostać specyfik z opakowania, musimy przekręcić końcówkę pisaka.
Konsystencja jest gęsta, żelowa. Przy aplikacji trzeba uważać, ponieważ kosmetyk nie wchłania się od razu.
Zapach również bardzo przypadł mi do gustu, ale ciężko mi go określić. Może trochę waniliowo-kwiatowy?  

Niestety, na opakowaniu brak jest informacji o pojemności odżywki, jest to moim zdaniem bardzo duży minus (na wizażu podana jest pojemność 1,5 ml, na stronie rossnet.pl 10ml). A ile jej jest tak naprawdę? Ciężko to ocenić, ponieważ nawet pod koniec stosowania nie możemy określić ile kosmetyku nam zostało.
Muszę przyznać, że bardzo polubiłam odżywkę i co wieczór wmasowywałam ją w paznokcie i skórki. Efekt, który otrzymałam po miesiącu stosowania był zadowalający. Paznokcie się nie rozdwajały, co więcej były twardsze, a skórki stały się nawilżone i się nie zadzierały. Czytałam jednak opinię, że odżywka zadziałała wręcz odwrotnie i strasznie wysuszyła paznokcie i skórki. Myślicie, że winowajcą była znajdująca się na pierwszym miejscu w składzie parafina?

Podsumowanie:
Plusy:
+ Działanie
+ Opakowanie
+ Pędzelek
+ Skuwka z kopytkiem
+ Zapach

Minusy:
- Brak informacji o pojemności

- Możliwe wysuszenie skórek i paznokci

Stosujecie odżywki do paznokci? Macie swoje ulubione?

16 komentarzy:

  1. ciekawy produkt choć dla mnie chyba zbędny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem być systematyczna z takimi produktami do paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś również miałam z tym problem, ale jakoś się przełamałam i mi weszło w nawyk :)

      Usuń
  3. Ja do olejowania stosuję co popadnie ;) Oliwkę Babydream dla mam, dla dzieci, olejek Alttera a teraz łopianowy (do włosów ;)) z Green Pharmacy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami również używam tego, co mi pod rękę podejdzie, ale w sumie nie pomyślałam o tym oleju łopianowym, a również go mam :)

      Usuń
  4. Wolę "zwykłe" olejowanie paznokci, ale tego typu produkty doceniam za wygodę używania w każdym miejscu i czasie :) Miałam już odzywkę regenerum, która sprawdziła się bardzo dobrze i to do niej chyba wrócę za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regenerum również miałam i lubiłam :)

      Usuń
  5. Mialam podobny specyfik z Regenerum. Tak naprawde skorki i paznokcie mozna olejowac zwykla oliwka, ale tez lubie takie wygodne opakowania z aplikatorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikator faktycznie sprawdza się bardzo dobrze :)

      Usuń
  6. Polecam odżywkę lovely nail growth. Przyspiesz wzrost paznokcia. Po niej moje paznokcie w 1 były długie i nie rozdwajały się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno kiedyś się na nią skuszę :)

      Usuń
  7. Na moich paznokciach cudów nie dokonała, ale nie wysuszyła również. Za to na pewno zostawię ją sobie, bo tym pędzelkiem świetnie się wciera olejki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja również zostawiłam opakowanie dla pędzelka :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...