niedziela, 31 sierpnia 2014

Luxury Paris - odżywka do paznokci. Chwyt marketingowy?

Witajcie, dzisiaj chciałam zwrócić Waszą uwagę na kosmetyki Luxury Paris. Produktu dostępne są w Biedronce, ostatnio były zamieszczone w gazetce promocyjnej, którą zobaczycie tutaj.
Przeglądając gazetkę promocyjną moją uwagę zwróciły odżywki do paznokci. Skoncentrowana 9w1 i wzmacniająca 6w1. Czy to nie brzmi znajomo? Postanowiłam pójść do Biedronki i dokładniej zobaczyć co w trawie piszczy. Tam, przyglądając się bliżej standowi z produktami Luxury Paris, zauważyłam odżywkę diamentową Nail Therapy total effect 6w1. Przecież gdzieś to już widziałam - pomyślałam. Dodatkowo, opakowanie również zwróciło moją uwagę.  

"Receptura szwajcarska" - występuje również na opakowaniach Eveline
 Odżywkę postanowiłam kupić i w domu porównać skład z odżywkami Eveline.

Jak się okazało, składniki odżywki Luxury Paris i Odżywki Diamentowej firmy Eveline są praktycznie takie same. Skład różni się jedynie skoncentrowaniem Formaldehydu, który w pierwszej z nich nie został określony, w odżywce od Eveline jego zawartość wynosi zaś 2%.  

Skład Nail Therapy Luxury Paris
Zobaczcie co udało mi się znaleźć w sieci. Odżywka Eveline Nail Therapy 6w1, w praktycznie identycznym opakowaniu jak odżywka Luxury Paris, różnic zbyt wiele nie zobaczymy. W przypadku tych 2 odżywek skład jest dokładnie ten sam.

Źródło: bangla.pl
Szczerze przyznam, że nie wiem dlaczego w Biedronce odżywka firmowana jest logo Luxury Paris, a nie Eveline. Myślicie, że to chwyt marketingowy?

Używałyście już kosmetyków 'Luxury Paris'? 

27 komentarzy:

  1. Firma LadyCode dostępna w Biedrze jest z kolei produkowana przez Bell, więc coś w tym jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym miałam pisać :) A pielęgnacja Tołpy też pod szyldem BeBeauty występuje - między innymi żel micelarny :)

      Usuń
    2. To racja, tylko czy ten micel Tołpy nie ma przypadkiem ciut innego składu? Swoją drogą w Biedronce firma Eveline normalnie występuje, ale Tołpy już nie ma ;).

      Usuń
  2. Private Labels w Anglii czy Szwajcarii wynosi 50% rynku. W Polsce jest to mniejszy procent ale rokowania wskazują, że za parę lat dobijemy do "reszty świata". Każda sieć ma swoje marki bo zamówienie ich u producenta jest bardziej opłacalne niż zamówienie marki oryginalnej, stąd też niższa cena marek własnych. Nie jest to więc chwyt marketingowy a praktyka rynkowa, która będzie się wzmagać.
    Żeby nie było że zaleje nas fala produktów wątpliwej jakości, przepisy ograniczają nieco handel markami własnymi, jeżeli sklep nie może przekroczyć 20% dochodu z marki własnej, jesli tak się stanie rozpatrywane jest to jako nieuczciwa konkurencja. Przepis przepisem ale kto to sprawdza? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie np. patrząc na Biedronkę, to w większości są to chyba już marki własne...

      Usuń
  3. Mam ta odżywkę i w działaniu jest identyczna jak ta z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak myślalam ze to produkcja Eveline :)
    patrzylam na korektor do brwi,byl ludzaco podobny do Art Scenic Eveline,kilka groszy tanszy,jednak chyba wole orginal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na korektor również zwróciłam uwagę ;)

      Usuń
  5. Nie pierwszy raz tak jest :)
    Na tej samej zasadzie mamy np. My Secret

    OdpowiedzUsuń
  6. a dlaczego soki Melly to fortuna bodajze, czy hortex ?

    wiele produktow w biedrze jest od dobrych firm ale pod inna nazwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak jak piszesz, jednak przy sokach Melly nie spotkamy soków Hortexu, a przy kosmetykach Luxury Paris normalnie leżą produkty firmy Eveline ;)

      Usuń
  7. ta odżywka też ma 2% formaldehydu, ale jest to napisane nie przy składzie tylko wyżej na kartoniku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, dziękuję Ci bardzo za zwrócenie uwagi, nie wiem jakim cudem tego nie zauważyłam! Już poprawiam błąd :).

      Usuń
  8. Przecież Luxury Paris to firma Eveline,pisze na opakowaniu i w rossmanie są juz też produkty tej firmy a to jest ta sama firma Eveine :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W którym miejscu na opakowaniu jest taka adnotacja?

      Usuń
    2. NA OPAKOWANIU NIE MA. ALE JAK WYCIĄGNIESZ PRODUKT NP ODZYWKE DO PAZNOKCI TO Z TYŁU PISZE DYSTRYBUTOR: EVELINE. PRACUJE W MAŁYM SKLEPIE KOSMETYCZNYM ŻADNA TAM SIECIÓWKA I TEZ MAM TE KOSMETYKI. SPRZEDAJE JE NORMALNIE EVELINE.

      Usuń
  9. zgadzam sie z Wami. Odzywka działa identycznie a przy tym jest znacznie tańsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam podkładu a jednocześnie kremu wyrównójącego CC firmy LUXURY Paris, dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm.. Wystarczy odwrócić kosmetyk i zobaczyć, że producent jest ten sam, a cena inna. ot, chwyt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od niedawna firma zmieniła nazwę z Luxury Paris na La Luxe Paris :-). Co jest zresztą głupie, gdyż jeśli to ma "udawać" Paryż i Francję, to powinno być "Le Luxe", jako że rzeczownik ten jest rodzaju męskiego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam z tej firmy krem do twarzy i byłam bardzo zadowolona. Dobre działanie, pięknie pachniał.
    Teraz wykańczam kremy do rąk. Też fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, ja zakupiłam odżywkę 9 w 1 firmy La Luxe Paris stosuje ją dopiero od tygodnia więc jaki efekt będzie nie wiem. Tylko że troszkę dziwne to jest że odzywka do paznokci Eveline kosztuje około 14 złotych a La Luxe w Lidlu kosztuje 5.99 więc jeśli skład jest ten sam to po co przepłacać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, chyba nikt nie lubi przepłacać :).

      Usuń
  15. ja mam u siebie sklepik, gdzie kupuję tanio dobre kosmetyki. odżywki te upolowałam tam za 2 zł za sztukę. kupiłam tą 6w1, 9w1 i 3w1 każda o innym działaniu ( diamentowa wzmacniająca, utwardzająca lakier i odżywka serum). stosuję ją jeszcze krótko, na efekty muszę jeszcze poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...