niedziela, 6 lipca 2014

Łupy z Biedronki, czyli zakupowy haul nr 10 + kilka słów ode mnie

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać co udało mi się kupić na biedronkowej promocji. 



Najbardziej interesował mnie zestaw skrzypu ze szczotką do włosów. Szczotka bardzo przypomina popularną i już opisywaną przeze mnie Tangle Teezer (pisałam o niej tutaj - klik). Teraz będę miała okazję je porównać. Jeden zestaw wzięłam dla siebie, a drugi dla mamy.



Do koszyka wpadły również 2 suche szampony firmy Batiste. Z jednym produktem tej firmy miałam już do czynienia i byłam z niego bardzo zadowolona, teraz czas na inne wersje szamponu. 


Tak jak Wam ostatnio pisałam, myślałam również o zakupie odżywki do paznokci. Niestety, w Biedronce, w której byłam, cała kolorówka, łącznie z lakierami do paznokci była zamknięta w gablotce. Szczerze przyznam, że nie rozumiem takiego działania, przecież to są kosmetyki za niecałe 10 zł. Czy naprawdę trzeba je chować przed klientami? Mnie to tylko zniechęciło i odżywki nie kupiłam.

Wybrałyście się do Biedronki na zakupy kosmetyczne?
Co udało Wam się kupić?

9 komentarzy:

  1. Też zastanawiałam się nad tą szczotką. Kosmetyki sa zamykane, żeby po pierwsze klienci nie otwierali, a po drugie nie kradli...W moich Biedrach zamykają tylko sprzęt elektroniczny i jak się poprosi panią ekspedientkę to otworzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, gablotki zapobiegające otwieraniu kosmetyków jak najbardziej rozumiem, tym bardziej patrząc na to co się dzieje np. w Rossmannie przy promocji np. -40% (raz samej zdarzyło mi się kupić praktycznie pusty podkład).

      Usuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z zamkniętymi kosmetykami w Biedronce :/ co do gazetki to mnie nic z niej nie skusilo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też capnęłam batiste i ten zestaw ze szczotką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam na zakupach :P takze zapraszam do siebie na bloga do obejrzenai co upolowałam :)
    w mojej Biedrze kolorówka dalej jest luzem w koszykach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Batiste chętnie bym kupiła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...