środa, 2 lipca 2014

Promocja Biedronki - Lato w kosmetyczce cz. 1

Witajcie, dzisiaj chciałam Was poinformować o promocjach kosmetycznych, które przygotowała dla nas Biedronka. Za każdym razem można wyłowić jakieś perełki, myślę, że tak będzie i tym razem (zobaczcie co kupiłam ostatnio - klik).
Oferta ważna jest od 03.07 do 16.07.2014 r.







Podoba Wam się powyższa oferta? Mnie bardzo :). Na pewno zdecyduję się na duet skrzypu do włosów ze szczotką (z wielką chęcią porównam ją ze swoją Tangle Teezer - pisałam o niej tutaj). Możliwe, że skuszę się jeszcze na odżywkę do paznokci i suchy szampon.  

Oferta pochodzi ze strony Biedronka.pl. Oryginalną gazetkę znajdziecie tutaj.

Skusicie się na jakieś produkty?


4 komentarze:

  1. Uwielbiam biedronkę za te oferty kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie jest to chyba najlepsza promocja jaką widziałam w biedronce ( a bywam tam praktycznie codziennie poneważ sklep mam pod domem).
    Zaopatrzyłam się w szczotkę, suchy szampon ale najbardziej jestem zadowolona z szamponu i odżywki z serii Argan Professional . Od dawna chciałam wypróbować działania olejku arganowego ale nie jakoś nie wyobrażam sobie nakładania samego olejku na włosy .A tak z biedronce patrzę sobie a dwa w jednym: odzywka i szampon.
    W zasadzie na działanie trzeba bedzie trochę poczekać ale po dwóch zastosowaniach widzę,ze jest to naprawdę fajny kosmetyk. Ładnie pachnie oraz wystarczy jedynie kropelka aby umyć całe włosy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...