wtorek, 15 lipca 2014

Original Source Mango & Macadamia - żel pod prysznic

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję żelu pod prysznic Mango & Macadamia firmy Original Source. Produkt bez problemu kupicie w drogeriach oraz marketach, a jego cena, przynajmniej ta sugerowana, to 8,99 zł / 250 ml.
Kosmetyk obecnie jest w promocji:
w drogerii Rossmann – 4,99 zł (oferta ważna do 20.07.2014 r.)
w drogerii Hebe – 5,99 zł (oferta ważna do 23.07.2014 r.)

Ze strony producenta:
Uwaga!
Z tym kremowym niewiniątkiem bywają problemy. Możesz chcieć go pochłonąć. Mocno soczyste mango i makadamia wiedzą co mają robić i są w tym świetne. Czas spędzony pod prysznicem to radość porównywalna do trzeciej dokładki deseru… bez wyrzutów sumienia.

Orzechy makadamia to cichy wspólnik mango. Zgraliśmy ich razem, żeby pomogły nam w walce w rutyną. Szczerze – nie spodziewaliśmy się takich efektów. Od kiedy żel Mango & Macadamia pojawił się w pod polskimi prysznicami już nic nie jest takie same.



Sposób użycia:
Wylej na dłoń i poczuj intensywną naturalność.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, PEG/PPG-120/10 Triethylopropane Trioleate, Laureth-2, Mangifera Indica, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Lactic Acid, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Ethylhextl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Limonene, Linalool, Buthylphenyl Methylpropional, CI 19140, CI 15985.

Moim zdaniem:
Żel, tak jak w poprzednio opisywanych przeze mnie wersjach, zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z wieczkiem. Niestety ta wersja zapachowa nie posiada korka „niekapka”, który był jednym z większych plusów produktu.
Konsystencja produktu jest dość gęsta, dzięki czemu specyfik nie spływa z dłoni. Żel bardzo dobrze myje i równie dobrze się pieni. Wydajność również jak najbardziej na plus.

Zapach żelu jest bardzo intensywny i niesamowicie soczysty. Szczerze przyznam, że kiedyś ubolewałabym bardzo nad tym, że po kąpieli jest on praktycznie niewyczuwalny na skórze, ale przyzwyczaiłam się już, że czuć go tylko podczas mycia i nie jest to już dla mnie wadą.

Jeśli chodzi o działanie to muszę przyznać, że jestem z niego zadowolona. Kosmetyk bardzo dobrze myje, a przy tym nie uczula i nie wysusza skóry, co jest dla mnie bardzo ważne. Ponadto skóra po użyciu jest miękka i miła w dotyku.


Kiedyś myślałam, że pierwszy zakup żelu Original Source będzie moim ostatnim, jednak szybko zmieniłam zdanie i zaczęłam próbować nowych zapachów. Teraz muszę Wam zdradzić, że wypróbowałam już wiele wersji zapachowych i kiedy tylko jest promocja choć jedna buteleczka trafia do koszyka.


Podsumowanie:
Plusy:
+ Zapach
+ Działanie
+ Konsystencja
+ Wydajność
+ Nie wysusza
+ Nie uczula
+ Dobrze się pieni
+ Opakowanie
+ Dostępność

Minusy:
- Brak korka ‘niekapka’ (zastosowanego w innych wersjach żelu)

Lubicie kiedy po kąpieli czuć na skórze zapach żelu / płynu do kąpieli?

13 komentarzy:

  1. Jakoś nie jestem fanka tych żeli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam żadnego żelu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przeszkadza Ci, że żel czuć tylko podczas mycia, to serdecznie polecam produkty OS :)

      Usuń
  3. a czy jak już czuć ten żel na ciele, to nie zmiesza się ten zapach z np. perfumami ?:)

    --------------------------------------------
    lookrecjafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano staram się używać takiego żelu, który nie pozostawia zapachu bądź ma tą samą nutę zapachową co perfumy, których później użyję, żele zapachowe zostawiam na wieczór. A jeśli chodzi o żele OS to nie zostawiają praktycznie żadnego zapachu na ciele, więc nie ma obawy że coś się zmiesza :).

      Usuń
  4. na razie miałam tylko wersję z kaktusem, to był fajny zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla odmiany ciągle poluję na tą kaktusową i nie mogę jej dorwać :)

      Usuń
  5. Ja te żele bardzo lubię, nie kupuje ich często, ale od czasu do czasu lubię wrzucić jakiś do koszyka. Zapachy mają bardzo fajne, tego z mango nie miałam, bo nie przepadam za zapachem mango, ale uwielbiam ten chłodzący z mietą i wiele innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory miałam tylko wersję z kaktusem, zapach był fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żele pod prysznic o mocnych zapachach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj kuszę się na te żele ze względu na zapach, ale niestety ich działanie na mojej skórze jest bardzo średnie... Szczególnie te typowo żelowe konsystencje powodują spore przesuszenie. Z kremowymi jest trochę lepiej :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...