wtorek, 1 lipca 2014

Chwalę się i zapowiadam :)

Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z zapowiedzią testów produktów L'Biotica BIOVAX z serii Oleje Naturalne. W paczce znalazło się również moje ulubione serum wzmacniające do włosów (którego recenzję przeczytacie tutaj - klik) oraz jedwab w płynie. Kosmetyki otrzymałam jako nagrodę w konkursie "Zostań ekspertką pięknych włosów". 

Używałyście produktów z serii Oleje Naturalne? Za mną już 2 testy powyższych produktów, jednak na recenzję każdego z nich będziecie musiały trochę poczekać :).

Bądźcie również czujne, ponieważ już niedługo mam zamiar zrobić dla Was rozdanie!

3 komentarze:

  1. miałam próbkę którejś z tych odżywek i zakochałam się w jej zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, zapach faktycznie bardzo ładny :)

      Usuń
  2. Lubię tę firmę, mają całkiem fajne kosmetyki. Akurat złotej serii nie znam, ale pewnie trzyma poziom;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...