sobota, 14 czerwca 2014

Peeling do stóp "Dziecięce stopy", czyli złuszczające skarpetki firmy Sunew

Witajcie, dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję złuszczających skarpetek, a dokładniej intensywnego peelingu do stóp „Dziecięce stopy” firmy Sunew. Koszt produktu to ok. 28 zł.
Ze strony producenta:
7-14-dniowa kuracja złuszczająco-odnawiająca
Innowacyjna formuła pozwalająca na delikatny, jednak głęboki peeling skóry stóp. Usunięcie warstw skóry postępuje z czasem 7-14 dniach, stopniowo, aż do całkowitego jej odnowienia. Skóra na długi czas po zabiegu staje się delikatna, niesamowicie wygładzona, odżywiona. Odrastający naskórek staje się delikatniejszy
Wspomaga usunięcie modzeli, odcisków, zgrubień, a także warstw skóry przy paznokciach. Pozostawia skórę delikatną, zdrową i gładką. Znów możesz się cieszyć skórą, która wygląda pięknie. Zachwycający efekt dziecięcych stóp.

Po etapie złuszczania naskórka zalecane jest nałożenie wysoce odżywczej maski "Dziecięce stopy" pozwalające dłużej utrzymać efekt stopy zdrowej i zregenerowanej.


EFEKTY:
Skóra stóp staje się:
- Odnowiona
- Niesamowicie gładka
- Odżywiona
- Elastyczna
- Znikają modzele, odciski, nagniotki
- Pomaga pozbyć się skórek wokół paznokci, co sprawia, że po zakończonej kuracji wygląda jak po w pełni profesjonalnym pedicure z zastosowaniem frezarki
Sposób użycia:
- Umyj i osusz stopy.
- Otwórz opakowanie i przygotuj do aplikacji skarpetki zawierające substancję peelingującą.
- Zaaplikuj skarpetki na stopy, upewnij się, że przylegają do stopy tak, aby substancja miała styczność z cała powierzchnią stopy.
- Maskę aplikuj na stopy od 45 do 60 minut. Po tym czasie usuń ją ze stóp.
- Stopy opłucz ciepłą wodą i osusz.
- Proces złuszczania rozpocznie się po upływie 5 do 7 dni po aplikacji, a jego długość zależeć będzie od rodzaju i kondycji skóry przed zabiegiem. - - Trwać może nawet kilka tygodni.
- Zalecane jest moczenie stóp i nakładanie kremów do codziennej pielęgnacji – przy bardzo twardym naskórku.

Skład:

Moim zdaniem:
Skarpetki złuszczające postanowiłam przetestować wiosną, aby przygotować stopy na piękną pogodę i odkryte buty. Skóra moich stóp była wtedy bardzo sucha i pozostawiała wiele do życzenia.

Jak już wcześniej wspomniałam, peeling jest w postaci skarpetek. Cała kuracja polega na nałożeniu ich na stopy na 45-60 minut, reszta kuracji, można powiedzieć, że wykonuje się już sama.
Jeśli chodzi o rozmiar, to skarpetki są dość duże, z racji czego nie tylko kobiety mogą wykonać złuszczający zabieg. 
Płyn znajdujący się w środku jest przezroczystą, brzydko pachnącą substancją, która daje efekt chłodzenia stóp.

Chodzenie w skarpetkach nie jest rzeczą łatwą, dlatego też na ich aplikację lepiej wybrać moment, kiedy nie będziemy musiały nigdzie się poruszać. Ja założyłam skarpetki, usiadłam i włączyłam sobie film, początkowo chciałam się w nich położyć, ale obawiałam się, że substancja znajdująca się w środku po prostu się wyleje.
Maskę usunęłam po godzinie. Po zdjęciu skarpetek na stopach nie widać żadnych zmian, co więcej, skóra nie była w żaden sposób podrażniona.

Producent obiecuje, że złuszczenie naskórka nastąpi po 4-10 dniach, u mnie natomiast wystąpiło dopiero po dniach 14. Wtedy z dnia na dzień skóra schodziła coraz to większymi płatami. Muszę przyznać, że widok ten nie należy do najprzyjemniejszych, więc Wam go oszczędzę ;).


Efekt końcowy jak najbardziej mnie zadowolił. Skóra była niesamowicie gładka i faktycznie wyglądała na zregenerowaną.
Kurację bardzo chętnie wykonywałabym częściej, niestety mocno złuszczający się naskórek skutecznie to uniemożliwia. Myślę, że najlepiej wykonywać ją dwa razy w roku, po zimie i po jesieni.

Miałyście już do czynienia ze złuszczającymi skarpetkami? Może polecicie coś konkretnego?

11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz takie coś widzę :) Choć w momencie kiedy przeczytałam o schodzeniu skóry płatami, aż otworzyłam buzię :O Ale jeśli pomaga to na pewno jest to produkt warty uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z takimi, ale teraz bym nie zaryzykowała, przecież chodzimy w sandałkach i schodząca skóra nie byłaby mile widziana, ale na zimę w sam raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tak jak pisałam peeling wykonać najlepiej jesienią i po zimie ;)

      Usuń
  3. a czy masz może info gdzie takie skarpetki mogę kupić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro jest bardzo dużo złuszczających skarpetek różnych firm, a te konkretne znajdziesz np. w internetowym sklepie Sunew :).

      Usuń
  4. Czytałam wczoraj chyba o podobnym peelingu, natomiast jego cena była przebita kilkakrotnie, bo wynosiła 100 złoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie warto przepłacać. Ten, który testowałam sprawdził się bardzo dobrze :)

      Usuń
  5. Mam pytanie. Trzeba codziennie zakładać nową parę skarpetek, czy jedna para starcza na parę dni? Chcę kupić, a nie wiem ile par.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno opakowanie, czyli jedna para starcza na całą kurację. Skarpetki zakładamy tylko raz na ok. 45-60 minut, a złuszczenie naskórka następuje już samo po kilku dniach :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...