wtorek, 13 maja 2014

Zakupowy Haul 9 - nowości ostatnich tygodni czyli Rossmann -49%, Biedronka, Hebe i inne

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać moje nowości z ostatnich kilku tygodni. Zakupy obejmują Rossmanna, Hebe, Yves Rocher, TK Maxx, H&M oraz Biedronkę.


Produkty do włosów:
1. Chantal ProSalon, Nourishing Mask odżywcza maska z kokosem i proteinami soi 1000ml | Hebe ok. 20 zł
2. Yves Rocher, Jedwabista odżywka z mleczkiem owsa | Yves Rocher strona internetowa 9,90 zł
3. Kallos, GoGo regenerująca maska do suchych, łamiących się i uszkodzonych włosów | Hebe ceny niestety nie pamiętam L
4. Isana, Połysk jedwabiu odżywka | Rossmann 5,69 zł


Produkty do twarzy, oczu, ciała:
1. Bell, Royal Mat Skin Camouflage Make – Up podkład kryjący | Hebe ok. 13 zł
2. Max Factor, Lasting Performance nr 106 podkład | Hebe cena promocyjna 34,99 zł
3. Bell, Derma Intensive Beauty Skin Program 30+ korektor pod oczy nr 1 Light | Hebe cena w promocji ok. 7 zł
4. Original Source, Orange & Liquorice żel pod proszynic | Rossmann 8,69 zł
5. Alterra, Olejek do ciała migdały i papaja  | Rossmann cena promocyjna 14,99 zł (stała cena 17,99 zł)
6. H&M, Zesty Lime energizująca maska do twarzy | H&M cena promocyjna 2 zł (stała cena 4,90 zł)
7. Regenerum, Regenerujące serum do rzęs | Hebe 34,99 zł)
8. Eveline, Multifunkcyjne serum do rzęs | Hebe cena promocyjna 12,99 zł


Produkty do paznokci:
1. Essence, Colour & Go – lakier do paznokci nr 105 | Hebe cena promocyjna 3,99 zł (stała cena 4,89 zł)
2. Essence, Colour & Go – lakier do paznokci nr 108 | Hebe cena promocyjna 3,99 zł (stała cena 3,99 zł)
4. Revlon, Pachnący lakier do paznokci Cherry Bon Bon | Hebe cena promocyjna 9,99 zł (stała cena 19,99 zł)
4. Essie, Grow faster – preparat przyspieszający wzrost paznokci | TK Maxx 16,99 zł
5. Bell, Bezacetonowy zmywacz o zapachu kiwi, do kruchych i łamliwych paznokci | Hebe 4,99 zł
6. H&M, Trio lakierów do paznokci | H&M cena promocyjna 5 zł (stała cena 14,90 zł)
7. Bell, Fashion Colour lakier do paznokci nr 801 | Hebe cena promocyjna ok. 5 zł



Promocje drogerii Rossmann -49%:
1. Miss Sporty, Fabulous Gel rozświetlacz i eyeliner w żelu | Rossmann cena promocyjna 7,64 zł (stała cena 14,99 zł)
2. Rimmel, Scandaleyes Gel Liner | Rossmann cena promocyjna ok. 16 zł (stała cena ok. 32 zł)
3. Eveline, Multi Action 3w1 | Rossmann cena promocyjna 8,15 zł (stała cena 15,99 zł)
4. Miss Sporty, Turbo Dry Top Coat | Rossmann cena promocyjna 4,07 zł (stała cena 7,99 zł)
5. Eveline, Mini Max lakier do paznokci kolor nr 687 | Rossmann cena promocyjna 3,06 zł (stała cena 5,99 zł)
6. Lovely, Kredka do oczu czarna z temperówką  | Rossmann cena promocyjna ok. 3,50 zł (stała cena ok. 7 zł)


Promocja Biedronki (ważna do 21 maja):
1. Urządzenie do pielęgnacji twarzy (4 nakładki) | Biedronka 19,99 zł
2. Bielenda, Peeling do ciała winogrono – pielęgnacja + nawilżenie | Biedronka 5,99 zł 

Używałyście, któregoś z przedstawionych przeze mnie produktów?

11 komentarzy:

  1. No trochę się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno temu używałam odżywki z owsem z Yves Rocher i jak dla mnie była baaardzo dobra:) świetny był też szampon z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o to urządzenie do oczyszczania i masażu twarzy, to mam podobne z Oriflame z czterema końcówkami. Na początku byłam nim bardzo podekscytowana, ale emocje dosyć szybko opadły i teraz używam go tylko raz na jakiś czas, jak mi się przypomni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i duże zakupy :) Większość produktów, które mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, przypomniałam sobie, że mam odzywkę Kallos GoGo w zapasach, muszę ją wziąć do użytku. Na urządzenie do pielęgnacji twarzy z Biedronki też się skusiłam wczoraj dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi ta szczoteczka, daj koniecznie znać :)

      Usuń
  6. Nie znam żadnego z produktów do włosów, które kupiłaś - do odżywek Isany mam mieszane uczucia... Jakoś żadna mi nie podpasowała jeszcze, podobnie szampony. Żel z OS był dla mnie o wiele za słodki, moim ulubieńcem jest kokos i chłodząca mięta na lato. Ja też zaczynam kurację z Regenerum, jestem bardzo ciekawa efektów. Sporo ciekawych rzeczy do paznokci widzę ;) U mnie ostatnio spokojnie, oprócz upragnionego kremu do skórek z Burt's Bees nic nowego nie mam. A na szczoteczkę z Biedronki się nie skusiłam, bo na co dzień używam gąbki peelingującej i to mi wystarcza.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszalałaś trochę, nie ma co! :D
    Zastanawiałam się na tą szczoteczka z Biedry i sama nie wiem czy ją kupić czy nie :P chociaż... chyba i tak już jest za późno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona z tej szczoteczki :) promocja jeszcze trwa, może dostaniesz ją jeszcze w jakiejś Biedronce :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...