czwartek, 22 maja 2014

Super-Pharm promocja -30% na wszystkie kosmetyki do makijażu i kremy do twarzy

Witajcie :)! Szczerze mówiąc myślałam, że drogerie zakończyły już wszystkie zniżkowe akcje, ale jeśli jeszcze nie macie ich dosyć, to chciałam Was poinformować, że Super-Pharm przygotował kolejną promocję: -30% na wszystkie kosmetyki do makijażu oraz kremy do twarzy. Zniżka obowiązuje w dniach: 22-26.05.2014. 

Przyznam, że kosmetyków do makijażu mam wystarczająco i nie będę kupować niczego nowego, ale może skuszę się na jakiś nawilżający krem :)

A Wy skorzystacie z promocji Super-Pharm? 

4 komentarze:

  1. Dobrze,że u mnie nie ma Super-pharm,bo poszłabym z torbami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu... niedobrze... lepiej było, kiedy nie wiedziałam o tej promocji, biorąc pod uwagę ostatnie wydatki w Rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA na nic się nie skuszę ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...