wtorek, 6 maja 2014

Rossmann promocja -49% na wszystkie szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci + promocje Hebe

Witajcie, na pewno już wiecie o kolejnej promocji Rossmanna tj. -49% na wszystkie szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci, ale może warto niektórym o niej przypomnieć :). Akcja trwa w dniach 5-11.05.2014.



Nieco podobna promocja trwa również w Hebe, jednak w tym przypadku promocja -40% obejmuje poszczególne marki kosmetyków. Akcja promocyjna trwa w dniach 5-11.05.2014.



Kolejną promocją, dostępna w Hebe jest 30% obniżka na zakup drugich perfum. Akcja promocyjna trwa w dniach 5-11.05.2014


Moja propozycja:
Z promocji Hebe nie skorzystał, ale jeśli chodzi o promocję Rossmanna to bardzo chciałabym kupić sobie 30-sekundowy wysuszacz do lakieru INSTA-DRI TOP COAT firmy Sally Hansen. Produkt miałam już wielokrotnie i sprawdza się naprawdę bardzo dobrze. Mam nadzieję, że i jego obejmuje promocja :).

fot. wizaż.pl
A Wy planujecie jakieś promocyjne zakupy w Rossmannie lub Hebe?

Przypominam Wam również o swoim rozdaniu, w którym możecie wygrać termiczną zalotkę do rzęs!  (klik)

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że w Hebe dni są podzielone na poszczególne firmy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hebe na pewno liczy na to, że jak więcej razy przyjdziemy do sklepu, to więcej innych produktów wrzucimy do koszyka. W sumie rozdzielenie Rossmanna, na poszczególne kategorie, miało na celu pewnie to samo ;)

      Usuń
  2. Zamierzam się skusić w Rossmannie na coś z pielęgnacji SH, mam nadzieję, że wchodzi w grę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy w Rossmannie można kupic w tej promocyjnej cenie błyszczyk w tubce Bielendy? Bo nie widziałam, by była przy nim informacja o promocji w przeciwieństwie do innych kosmetyków kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tego nie wiem :(, najlepiej zapytać obsługę sklepu, wtedy informacja będzie pewna :)

      Usuń
  4. świetnie :)

    Obserwujemy? :)) Ty zacznij :)
    paulinaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Załuje że u mnie w Rossmannie nie ma szafy Eveline ani Sally Hansen :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu w mojej mieścinie nie ma Drogerii Hebe ? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do obejrzenia moich zakupów na http://kasikowo89.blogspot.com/ :) Skusiłam się, aż na zbyt wiele :P Na szczęście do Hebe nie poszłam, bo to mogłoby się źle skończyć dla mojego portfela :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no niestety ja przegapiłam... Ale! widziałam, że teraz w rossmanie do 19 czerwca jest -20,30% na lakiery z sally hansen, a też poluję na ten wysuszacz, więc muszę sprawdzić, czy jego promocja też obejmuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...