czwartek, 1 maja 2014

JOY majowy numer z dodatkiem - mleczko pod prysznic Luksja za 4,50 zł

Witajcie, dzisiaj chciałam Was poinformować, że w majowym numerze miesięcznika JOY znajdziecie mleczko pod prysznic Care Pro Soften firmy Luksja. 



Gazeta z dodatkiem dostępna będzie do 14 maja. Cena, mimo gratisu, pozostaje ta sama, czyli 4,50 zł. Swojego Joy'a kupiłam w Empiku. Niestety wszystkie dostępne tam numery zawierały tylko jeden rodzaj mleczka tzn. mleczko owsiane (dostępne są podobno 4 warianty). Kosmetyku jeszcze nie używałam, ale zdradzę Wam, że jego zapach jest przepiękny! Ponadto, na opakowaniu widnieje informacja, że mleczko zawiera składniki balsamu o właściwościach pielęgnacyjnych.


Skusicie się?

9 komentarzy:

  1. Gdzieś już czytałam na temat Joya ,jak go tylko gdzieś spotkam to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kupię ;) uwielbiam ten żel pod prysznic, jest jednym z lepszych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie skuszę na pewno, kupiłam już Luksję w promocji z Grazią i okazała się kompletnym bublem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo fajna promocja! Ja sobie daruję, bo mam zapas kosmetyków pod prysznic, ale myślę że będzie miał wzięcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, ze robią takie akcje i fajnie ,że ktoś o tym pisze

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio rzadko kupuję gazety więc się nie za łapę

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję, że się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten żel, miałam go i kupię go znowu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...