sobota, 12 kwietnia 2014

Zmywacz do paznokci w żelu firmy Cztery Pory Roku

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję zmywacza do paznokci w żelu firmy Cztery Pory Roku, o którym wspominałam już tutaj (klik). Cena produktu to 5,90 zł / 60 ml.
Ze strony producenta:
Zmywacz do paznokci gliceryna + olejek z lemongrass
Zmywacz szybko i skutecznie usuwa wszystkie rodzaje lakierów. Dzięki gęstej, żelowej konsystencji równomiernie rozprowadza się na płytce paznokcia i jest bardzo wydajny. Dokładnie oczyszcza i odtłuszcza płytkę paznokcia, przygotowując ją pod zabieg manicure. 
Zawiera glicerynę i olejek z lemongrass, które nawilżają i wygładzają skórki wokół paznokci.

Sposób użycia:
Nasączony zmywaczem wacik należy przyłożyć na kilka sekund do paznokcia w celu rozpuszczenia lakieru, następnie zmyć lakier z paznokci i umyć ręce.


  
Moim zdaniem:
Początkowo wydawało mi się, że opakowanie 60ml jest miniaturką, okazało się jednak, że jest to produkt pełnowymiarowy. Myślałam, że z taką pojemnością zmywacz wystarczy mi na kilka użyć, ale ku mojej uciesze wcale tak nie było.

Produkt zamknięty jest w 60ml, plastikowym opakowaniu z zatrzaskowym wieczkiem, co bardzo ułatwia jego dozowanie.

Konsystencja zmywacza, jak sama nazwa wskazuje, jest żelowa, dość gęsta. Jeśli chodzi o zapach, to jest on bardzo dużą zaletą produktu. Przy zmywaniu paznokci nie poczujemy niemiłego zapachu acetonu rozchodzącego się po całym pomieszczeniu, wyczujemy raczej świeży zapach, który zapewne jest efektem jednego ze składników - trawy cytrynowej.

Jeśli chodzi o działanie to przyznaję, że produkt spełnił moje oczekiwania, ponieważ bardzo dobrze zmywa lakiery. Co więcej, mimo zawartości acetonu, produkt nie wysusza płytki paznokci, a wręcz przeciwnie, nawilża ją. Tak jak obiecuje producent, zmywacz faktycznie jest bardzo, ale to bardzo wydajny!

Edycja 14.04 (cena rekomendowana przez producenta to 5,90 zł - wcześniej pisałam ok 6-10zł)

Pozostaje jeszcze kwestia ceny. Koszt 5,60 zł za niewielką ilość zmywacza, który jednak bardzo dobrze się sprawdza i jest niesamowicie wydajny, to wcale nie tak wygórowana kwota. Za wszystkie zalety produktu spokojnie byłabym w stanie zapłacić za niego podobną kwotę.
  
Podsumowanie:
Plusy:
- Działanie
- Konsystencja
- Nawilżenie
- Wydajność
- Opakowanie
- Zapach

Minusy:
Brak

Miałyście już do czynienia ze zmywaczem w formie żelu?

16 komentarzy:

  1. Nie miałam do czynienia z żelem, ale mi ciężko nawet 5 zł na zmywacz wydać, bo rzadko maluję paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam do niego podejście, ale byłam totalnie zawiedziona, chociaż fakt, że nawilża jest niepodważalny. Chyba ten zawód był spowodowany małą wydajnością.... Ale może jeszcze jedną szansę mu dam dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To nowość Cztery Pory Roku dostępna od niedawna :)

      Usuń
  4. też go jeszcze nigdzie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go kupić w drogerii Rossmann, Hebe, Koliber oraz wybranych sklepach Carrefour

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam jeszcze zmywacza w żelu, chętnie bym wypróbowała tak z ciekawości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takim zmywaczem jeszcze nie zmywałam paznokci, jakoś się nie spotkaliśmy, ale gdy to nastąpi to z chęcią wypróbuję takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W żelu? to pierwszy raz słyszę o takim zmywaczu do paznokci
    A jeszcze lepiej,że nie ma tego nie przyjemnego zapachu, który jest typowy dla większości zmywaczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to jest jego bardzo duża zaleta :)

      Usuń
  8. Nigdy nie słyszałam o zmywaczu w żelu, ale jak dorwę go gdzieś to chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, o zmywaczu w żelu jeszcze nie słyszałam, chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. calkiem przyjemny ten zmywacz,choc nie mialam z nim stycznosci.

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow, nigdy nie słyszałam o tego typu produkcie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...