czwartek, 10 kwietnia 2014

Sondy do zdobień + przykładowe zdobienia

Witajcie, dzisiaj chciałam przedstawić Wam zestaw sond do zdobień. Akcesoria otrzymałam w ramach współpracy podjętej z internetowym sklepem KKcenterhk, za co bardzo dziękuję.


 

Komplet zawiera 5 sztuk dwustronnych sond zakończonych metalowymi, okrągłymi kuleczkami różnej wielkości. Koszt takiego zestawu to 7,99$ (klik)

Moim zdaniem:
Sama nie wiem dlaczego wcześniej nie kupiłam takiego zestawu, ponieważ sondy są po prostu świetne. Aplikacja cekinów, cyrkonii czy innych ozdób jest z nimi dziecinnie łatwa. Co więcej, za pomocą sond możemy wykonywać różnorodne wzory na paznokciach. Dzięki zakończeniom różnej wielkości możemy stworzyć wiele ciekawych zdobień, chociaż przyznam, że potrzeba do tego cierpliwości i stabilnej ręki.

Moje przykładowe zdobienia sondami do zdobień:

Kwiatki + hologramy

 Niebieskie kropeczki

Czerwone i czarne kropeczki

Kocie łapki

Panterka

Które zdobienie podoba Wam się najbardziej? 
Używacie sond do zdobień?

8 komentarzy:

  1. O tak... sondy są bardzo przydatne :) Idealne kropeczki to z nimi pestka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedawno kupiłam sondę z Wibo i jest super:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie takie zabawy, po pierwsze zero talentu w tych sprawach - ledwo udaje mi się w miarę prosto pomalować paznokcie, a co dopiero wzorki robić :p
    A po drugie to w sumie mnie to za bardzo nie kręci, nie w moim guście po prostu. Wolę klasycznie jednokolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kicie łapki mnie zachwyciły.Będę musiała się za nimi rozejrzeć na Ebay

    OdpowiedzUsuń
  5. na allegro ceny banalnie małe, tez zakupię, jednakze nadal zapuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...