wtorek, 22 kwietnia 2014

Promocja w Rossmannie -49% na podkłady, pudry, róże i korektory

Witajcie, jeśli jeszcze nie wiecie o promocji chciałam Was poinformować, że od dzisiaj do 27 kwietnia w Rossmannie trwa promocja na wszystkie podkłady, pudry i korektory do twarzy! Ceny kosmetyków obniżone są aż o 49%!


Jeśli powyższa lista kosmetyków Was nie interesuje, to może skorzystacie z kolejnych promocji? Podobno po zakończeniu obecnej mają być jeszcze 2:


28.04 - 04.05 tusze, cienie, kredki i eyelinery
05.05 - 11.05 lakiery, odżywki do paznokci i produkty do ust

Macie w planach promocyjne zakupy? Jakieś konkretne produkty chcecie kupić?

27 komentarzy:

  1. świetna promocja :) ja przede wszystkim chcę kupić Rimmel Stay Matte - puder bo używam go non stop, ale nad fluidem też się zastanawiam, mascare Bourjous Twist up the volume bo powoli się kończy i kilka innych produktów :) nawet wystosowałam na blogu swoją listę zakupową, żeby mieć wszystko czarno na białym jak będę odwiedzać Rossman :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planów na razie żadnych nie mam, ale kupię coś na pewno i dziś się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu kupiłam Wake me up, za całe 21 zł i ileś tam groszy :)) ( cena reg. 41 zł z groszami )...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba jutro wyruszę na zwiady ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie na wszystkie bo z aa nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlaczego promocja nie dotyczy podkładów AA?

      Usuń
  6. https://www.google.pl/search?q=Rimmel+Stay+Matte&client=firefox-a&hs=FK3&rls=org.mozilla:pl:official&channel=fflb&tbm=isch&imgil=Z0xfh0z153CSTM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn3.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcQR5xqFUz1Bj9BfUamkjnMweNMIGvE-bmDMozMYJlXpQ2GnVnIN%253B1536%253B1248%253Bvq7XkZcexfI60M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Frararouge.com%25252Flet-eat-cake-y-foundation-5-drugstore-products-review%25252F&source=iu&usg=__CcB4fIs3TUJNce_j7oh6bAaJyGA%3D&sa=X&ei=SjhZU4jjKIex4wTGlICAAg&ved=0CC4Q9QEwAA#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Z0xfh0z153CSTM%253A%3Bvq7XkZcexfI60M%3Bhttp%253A%252F%252Frararouge.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F09%252Frimmel-stay-matte-foundation.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Frararouge.com%252Flet-eat-cake-y-foundation-5-drugstore-products-review%252F%3B1536%3B1248 orintuje się ktoś może po ile jest ten podkład w promocyjnej cennie teraz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stała cena tego podkładu w Rossmannie wg rossnet to 22,99 zł, więc cena promocyjna powinna wynieść niecałe 12 zł :).

      Usuń
    2. o dziękuje bardzo :) a polecacie go ?

      Usuń
    3. Ja jeszcze nie miałam okazji go używać, więc niestety nie pomogę :(

      Usuń
    4. ja go używam :) super matuje buźka ma ładny wyrazisty kolor :) zastanawiam się jak się prezentuje z tego baza i róz do policzków?

      Usuń
  7. Rimmel Stay Matte podklad i korektor Liquid Conclear z Miss Sporty. Osobiscie bardzo nie lubie tej firmy, ale przez przypadek ten korektor wpadl w moje raczki i bardzo mi sie spodobal O.O . W zasadzie kosztowal ok 6 zl wiec nic nie stracicie a warto :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ta promocja obejmuje tylko klientów posiadających książeczki rabatowe? czy bez nich też można skorzystać z rabatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja obejmuje wszystkich klientów, rabat naliczany jest przy kasie :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  9. hmm..a ja mam pytanie w rossmanie na wystawie jest plakat ze podkłady ,pudry itp są -49%..a jak weszłam do sklepu ceny na półkach są normalne więc nie wiem ? ta promocja jest dla wszystkich czy z tymi kuponami rabatowymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny na półkach są normalne, rabat naliczany jest dopiero przy kasie :)

      Usuń
    2. ok. dzięki :)

      Usuń
  10. Świetna sprawa bo juz z córką zrobiliśmy zakupy. Proszę częściej

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu promocje, można zrobić zapasy i popróbować tego z czym zawsze szkoda było ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie z tych samych powodów je uwielbiam :)

      Usuń
  12. Poszlam tylko po 1 rzecz za okolo 15 zl a sie nazbieralo i zaplacilam 130;P ohh ;P..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się dopiero nazywa szałem zakupów :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...