środa, 30 kwietnia 2014

Piwna płukanka do włosów - domowy przepis na m.in. lśniące włosy

Witajcie dzisiaj chciałam Wam napisać o piwnej płukance do włosów. Wiele razy o niej czytałam i postanowiłam wypróbować ją na swoich włosach. Czy warto ją stosować?

Trochę wiedzy ogólnej:
Piwo posiada właściwości nabłyszczające, wzmacniające, odbudowujące i usztywniające. Dodatkowo zmniejsza podrażnienia skóry głowy i spowalnia przetłuszczanie. Dzieje się tak, ponieważ w swoim składzie zawiera chmiel i zboża.

Jak przygotować piwną płukankę:
Na początku musimy przelać do miski odstane (wygazowane) piwo, (w kilku miejscach czytałam, że można je rozcieńczać z wodą, ja natomiast postanowiłam wypróbować płukankę bez jej użycia). Następnie należy umyć włosy szamponem, po czym odsączyć nadmiar wody. W kolejnym etapie moczymy włosy w piwie przez kilka minut, a na końcu spłukujemy niewielką ilością zimnej wody.


Efekty piwnej płukanki:
Powiem Wam, że jestem zachwycona efektem jaki uzyskałam po użyciu piwnej płukanki. Włosy były sypkie, puszyste i niesamowicie błyszczące. Co więcej, faktycznie sporo wolniej się przetłuszczały. Początkowo bałam się, że na włosach pozostanie nieprzyjemny zapach, tak jak w przypadku maseczki robionej m.in. z żółtka, o której pisałam tutaj – klik, ale nic takiego nie miało miejsca. 

Włosy po użyciu piwnej płukanki - efekty
Na pewno często będę stosować piwną płukankę, tym bardziej że mój luby czasami zostawia niedopite resztki piwa, które teraz będę mogła w fajny sposób wykorzystać.

Stosowałyście kiedyś piwną płukankę na włosach? Jak się sprawdziła?

6 komentarzy:

  1. Będę musiała wypróbować piwnej płukanki.Jestem ciekawa czy u mnie też przedłużywa by świeżość włosów,bo normalnie myje co 3-4 dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A włosy masz przepiękne ,i ten błysk :)

      Usuń
  2. Muszę w końcu wypróbować jak wróci tata, bo bez niego dom jest wolny od piwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuję koniecznie, o ile wcześniej tego piwa nie wypiję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. stosowałam raz lub 2 ale chętnie do niej powrócę
    jakie masz długie włoski śliczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...