środa, 26 marca 2014

Promocja kosmetyków do demakijażu firmy Loreal - drugi za 1zł

Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z postem informacyjnym. Jeśli jeszcze jej nie widziałyście, chciałam Wam pokazać promocję, na którą trafiłam robiąc zakupy w hipermarkecie Carrefour. 

Promocja dotyczy zakupu 2 szt. produktów do demakijażu firmy Loreal, za pierwszy z nich płacimy 14,29 zł a drugi możemy mieć jedynie za 1zł! Tym oto sposobem za 15,29 zł mamy 2 kosmetyki do demakijażu. Oczywiście możemy wybrać dwa takie same produkty.






fot. http://www.carrefour.pl/promocje/gazetka-promocyjna/

Co wybrałam?
1. Oczyszczający płyn micelarny Ideal Soft 200ml
2. Orzeźwiające mleczko Ideal Fresh 200ml

Jak dla mnie jest to oferta idealna, tym bardziej, że od jakiegoś czasu czekałam na promocję micela :)

A może zainteresują Was inne kosmetyczne promocje Carrefoura? Ja zdecydowałam się jedynie na jedną z nich. Oferta obowiązuje w dniach 25.03 – 31.03.


fot. http://www.carrefour.pl/promocje/gazetka-promocyjna/

Często kupujecie kosmetyki w hipermarketach?

4 komentarze:

  1. genialna promocja, od razu brałabym dwa micele ideal soft

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, ale stwierdziłam, że przetestuję jeszcze mleczko :)

      Usuń
  2. Fajna promocja, opłaca się kupić dwa, praktycznie w cenie jak za jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie świetne promocje.
    Zazwyczaj wszystkie przegapiam i dowiaduję się po fakcie.

    Jestem pierwszy raz na twoim blogu i bardzo mi się podoba. Świetna tematyka postów :)
    Obserwuję i będę zatem zaglądać do Ciebie częściej.
    Zapraszam również w wolnej chwili do mnie oraz do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...