poniedziałek, 17 marca 2014

Paczuszka nr 2 z Hong Kongu - sklep KKcenterhk.com

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać co otrzymałam z Hong Kongu, w ramach współpracy ze sklepem KKcenterhk. Bardzo dziękuję za przesyłkę!

W mojej paczuszce jest komplet sond do zdobień z różnymi końcówkami, razem 5 sztuk (klik) oraz lakier do paznokci Ebalay 15ml w kolorze 010 (klik).


Obie rzeczy już testowałam, czy się sprawdziły? Krótko mogę Wam zdradzić, że tak, szczegółów dowiecie się już niedługo :).

Który z przedmiotów bardziej zwrócił Waszą uwagę? 

4 komentarze:

  1. Ooo przydałyby mi się takie sondy do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Ten lakier jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak ten lakier będzie wyglądał na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo zaprezentuję go na paznokciach :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...