niedziela, 23 marca 2014

Cztery Pory Roku - nowości kosmetyczne

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać nowości firmy Cztery Pory Roku.


Produkty, które otrzymałam zostały zapakowane w piękne zielono-fioletowe pudełko zawiązane kokardą, które bardzo mnie oczarowało, tym bardziej, że bardzo lubię połączenie fioletu z zielenią.

Zawartość opakowania również mnie nie zawiodła. W środku znalazłam 7 produktów, cztery z nich to produkty pełnowymiarowe, a jeden wcale nie jest kosmetykiem.


Produkty firmy Cztery Pory Roku:
1. Skoncentrowana odżywka do regeneracji paznokci i skórek 5w1
2. Ekspresowy żel do usuwania skórek 3w1
3. Zmywacz do paznokci w żelu 60ml
4. Krem do rąk glicerynowy nawilżająco-łagodzący z aloesem o zapachu zielonej herbaty 50ml (miniatura)
5. Krem do rąk i paznokci glicerynowy witamina F i olej canola o zapachu wiśni japońskiej 50ml (miniatura)
6. Zmywacz lakieru hybrydowego 60ml

+ 7. Bransoletka firmy Glitter (jest przecudowna!)

Muszę przyznać, że miałam okazję przetestować już niektóre produkty, ale na ich recenzje musicie jeszcze trochę poczekać, ponieważ chcę być pewna swoich opinii. Muszę Wam zdradzić, że najbardziej ciekawa byłam zmywacza w żelu, gdyż pierwszy raz się z takim spotkałam oraz odżywki do paznokci i skórek z racji bardzo bogatego składu. Z kremami firmy Cztery Pory Roku miałam już wcześniej styczność, więc wiem, że się na nich nie zawiodę (recenzja jednego z kremów – klik). 
Bardzo dziękuję firmie Cztery Pory Roku oraz Pani Marcie A. za możliwość przetestowania produktów.

Który z produktów Was najbardziej ciekawi? 
Lubicie kosmetyki firmy Cztery Pory Roku?


3 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...